derp
Well-known member
Jongens wat is dat hier voor een boomer forum, alstublieft he. Ge zijt wit, ge zijt een man, ge voelt u man, ge zijt aangetrokken tot vrouwen, dus ge zijt een witte hetero cis-man.
Het enige waardeoordeel dat daar in zit is dat het betekent dat ge behoort tot de groep mensen door en voor wie de huidige maatschappelijke structuren generaties lang bedacht zijn en dat de mate waarin gij discriminatie ervaart volledig in het niets valt ten opzichte van de vele minderheden die het land bevolken.
Het enige waardeoordeel dat daar in zit is dat het betekent dat ge behoort tot de groep mensen door en voor wie de huidige maatschappelijke structuren generaties lang bedacht zijn en dat de mate waarin gij discriminatie ervaart volledig in het niets valt ten opzichte van de vele minderheden die het land bevolken.

