@SithCloud bedoel je dat de bevolking zo grote snowflakes zijn geworden dat we de zaken niet meer mogen noemen wat ze zijn (genderneutraal), maar ze moeten verbloemen (inclusief)? Moet het "respectvol schrijven" genoemd worden, en de onderverdeling in hoofdstukken moet weggehaald worden, want oei, dan gaan er sommige mensen op het internet boos zijn omdat de correcte term gebruikt wordt?
Ik heb het al gezegd: Zelfs op BG hebben we zo'n stijlgids. We hebben bijvoorbeeld ook regels over inclusiviteit. En daar hebben we ook hard over moeten nadenken om maar niet die woorden te gebruiken, om maar niemand tegen de schenen te schoppen. Maar vind je dat veel beter dan?