Je hebt de discussie niet gevolgd. Nu ga je in naam van Carrion spreken.Dat is een interpretatie van u loser. Strikt genomen ken jij carrion niet. Je ziet enkel een post 'ik vind transgenders raar'
Deze post zegt nu eens helemaal niets over hoe carrion in het echt omgaat met transgenders. Je doet hier een interpretatie (en die zijn meestal nooit juist wanneer mensen dit doen) gevolgd door een waardeoordeel gebaseerd op 1 post.
Het is een stropop.
De originele stelling van carrion was dat hij transgenders raar vindt. Wie weet was hij grote fan van boudewijn van spilbeeck en vind hij nu toch wel nog een beetje raar om ze als beau te zien. Dat kan en daar is niets verkeerd mee. (interpretatie van mij dus ik kan verkeerd zijn)
Die racistische post op FB van MO kan je gewoon niet vergelijkend gebruiken omdat het twee verschillende zaken zijn. Nl iets raar vinden of een racistische uitlating doen. De racistische uitlating is een uitvergroting van carrion zijn argument dus is het in mijn ogen een stropop.
Je vind het ok om te zeggen dat transgenders raar zijn ergo je vind het ok om te zeggen dat michelle obama een aap is.
Het is geen stropop, want ik zeg niet dat Carrion dat gezegd heeft of verdedigd, integendeel. Ik zeg dat hij dat (terecht) afkeurt. Maar ik zie geen verschil tussen beiden, dus ik vraag me af waarom hij dat wel ziet. Dat mag jij gerust ook aangeven, als je het ook allebei verschillend vindt. Maar dan wel zijn posts, en niet wat jij maakt van zijn posts.
Kun je het nu ook over de essentie hebben, in plaats van een rare metadiscussie over mijn post en wat je er al dan niet in denkt te lezen? Want je bent weer de discussie aan het herleiden naar iets wat het nooit geweest is. "Ik vind het raar" is nooit de stelling geweest van Carrion, of nooit op zich staand. Zoals ik ook al heb geschreven:
En het is niet je andere mening die wat mij betreft het probleem is, hoor. Het is dat je niet eens de deur op een kier zet dat je hier misschien iets aan zou kunnen doen om andere mensen niet nodeloos te schofferen.
De daden zijn ook geen mening van mij, want het plaatsen op het internet openbaar, is overgaan tot daden. Mensen aankijken van "beetje gek" zijn daden. Zoals ik ook al heb geschreven. Waarom moet ik alles herhalen?
)