zwarten
Well-known member
Neenee de advocaat van de duivelstelling gaat erom dat de 'community' ons in een vakje duwt niet dat de naam mijn zo voor de borst stoot hoorMaar dat zegt hij niet. Hij zegt wel in het vakje te passen maar de term niet goed te vinden. Ik heb het over niet in het vakje passen en dus de term die bij het foutje vakje hoort, liever niet gebruikt zien worden voor jou. De advocaat van de duivel stelling van zwarten gaat over de naam van het vakje, niet of hij er nu in past of niet.
Als mensen een bepaalde term liever gebruikt zien worden voor hun, is dat niet omwille van hoe het klinkt maar omdat de omschrijving ervan beter aansluit bij hun situatie. De stelling van zwarten gaat over het gebruik tout court van een term.
Of ik er nu in pas of niet.. Blijkbaar heeft iedereen het recht om zich aangesproken of te identificeren hoe zij willen. Ik denk dat er hier veel man kiezen. En de Cis en wit en hetero achterwege laten.
En wat is flinta personen nu weer.
Nog maar eens een subgroepje/categorie erbij.De tegenkant zou dan MGINTA zijn? Male and gay?*FLINTA staat voor Female (vrouwelijk), Lesbian (lesbisch), Intersex (interseksueel), Non-binary (non-binair), Trans (transseksueel) en Agender (gendervrij).
Nee ik stop er mee... Ziet er iemand uit als een vrouw ist een vrouw.. Ik ga niet eens in de broek gaan kijken hoe het daar allemaal eruit ziet, ziet er iemand uit als man idem. De sexuele voorkeur interesseert me feitelijk voor geen meter.

