Ja, maar langs de andere kant kun je je afvragen of een interne stijlgids over bedrijfscommunicatie echt 'goed opgesteld' moet zijn om (politieke/ideologische) tegenstanders te overtuigen. Het antwoord is eigenlijk altijd 'nee'. Dus het hoeft zeker niet slecht opgesteld te zijn. Het is slecht opgesteld als het een bewustmakingscampagne voor de bevolking zou zijn. Maar dat is het niet.Ik kan hetzelfde zeggen over jouw posts, je zoekt gewoon dingen wat niet gezegd worden in posts die je niet aanstaan. Want dat is niet wat ik schrijf. Wederom letterlijk in de post die je quote: "Als je zo je boodschap wilt overbrengen, faal je al alvoens je begint...".
Ik ben niet verontwaardigd, dit is gewoon slechte opgesteld. En dat is heel mijn punt.
En 'slecht opgesteld', is dat zo vreselijk? Dat maakt de maatregel niet minder gewenst, niet minder efficiënt, niet minder kostenbesparend... Alle tegenstand hier wordt niet weggewerkt door het beter op te stellen, @M°°nblade noemt dat zelfs lege semantiek. Dus beter opgesteld (voor jou) zou niet noodzakelijk die kritiek wegwerken.

