Drag queen is een seksuele fetish. Daarom dat je dit én crossdressing bvb kan vinden in parenclubs. Parenclubs zijn 21+ voor een reden.
Seksuele fetish past niet in kinderaktiviteiten.
Verder kan ik met de drag queen uit het filmpje akkoord gaan en is dit heel slecht voor het imago van drag queens.
Drag queens willen NIET geassocieerd worden met aktiviteiten die enigszins als pedo kunnen worden aanzien.
Ook ben ik het eens dat veel "tolerante, inclusieve" mensen tegenwoordig alles door de vingers zien, zo lang ze zelf inclusief lijken.
By the way, de drag queen in het filmpje is een conservatieve drag queen. Ook dat is inclusie.
Diversiteit van opinie.
Er zijn normen en waarden. Er is zoiets als uw kind in de onschuld laten. Kinderen kinderen laten zijn.
De enige seksualiteit die welkom is in gelijk wat pedagogisch is voorlichting en het voorkomen van zwangerschap.
Om de nefaste gevolgen te vermijden natuurlijk.
De rest zal de jeugd zelf wel vinden, op basis van hun voorkeur in hun groei naar volwassenheid.
En natuurlijk de opvoeding van de ouders.
Publieke scholen zijn de staat. De staat heeft zich niet te moeien met de opvoeding van de kinderen.
Met uitzondering van huishoudelijk geweld en dergelijke uiteraard.
De queens in de bibliotheek, hmm .. voor een pedofiel is dit een uitlaatklep om toch iet of wat "speels sexueel" te kunnen zijn rond kinderen.
Ziek gewoon. En die "drag queens" kunnen we missen.
Dit is een voorbeeldscenario dat niet ondenkbaar is.
Wat geslachtsneutrale wc's betreft:
We zijn niet volledig inclusief....
Er zijn vrouwen die verkracht geweest zijn. Die staan niet te springen om in een compromitterende situatie te zitten in het toilet, met mannen.
Sommigen dingen moeten niet veranderen.
Ook dit is een voorbeeldscenario dat niet ondenkbaar is.
En ja ge hebt nog geen vrouw horen klagen... wie wil er tegenwoordig zijn oprechte mening delen publiek ?
Zoals ik
De meesten in dit topic springen rond hun standpunt gelijk een politieker.
Of spreken gewoon niet om backlash te voorkomen.
En das heel begrijpelijk btw.
Is mijn diversiteit van opinie welkom ?