Hλlf-Life

Misschien niet de meest neutrale thread hier. Maar wat zou je kiezen als je maar één sequel mag kiezen?
HL3 of gta 6?

z87spofr411g1.jpeg

Nu valt het letterlijk exact samen met de finale van de Game Awards. 🤦‍♂️

Coincidence? I think not! ;p

The universe just loves to toy with our hearts. 😬

Jongens, laten we ons op belangerijkere dingen concentreren.
Ik peis dat ik er niet zo ver vanaf zat, totdat ze hier het lumineuze idee hadden van een oud wafelijzer in te steken... Zonder iets te laten weten. Morgen zal ik eens zien of er nog save files voorhanden zijn...
Hoe ist met onze @Ruigen Das zijn eerste reis in Black Mesa? Kot hopelijk niet afgebrand? En waren het op zijn minst goeie wafels?

8rTwWxu.jpeg

Uh...it's probably not a problem...probably...but I'm showing a small discrepancy in...well, no, it's well within acceptable bounds again. Sustaining sequence.

...

I regret to inform everyone that @Ruigen Das didn't make it. 😢

Hier en daar sijpelen er wat leaks van The Game Awards door, maar van HL3 is nog niets te bespeuren. Of Valve doet zelf de aankondiging morgen om 19:00, of Keighley voegt het last-minute toe aan de show, om leaks tegen te gaan. Maar dat lijkt me op organisatorisch vlak maar moeilijk haalbaar voor zo'n gestroomlijnde productie.

Ik begin ervan overtuigd te raken dat Valve de HL3-aankondiging van 2025 naar 2026 gaat verschuiven vanwege de onzekerheid rondom de release van de Steam Machine als gevolg van de DRAM-crisis. Hope I'm wrong.

Aan de ene kant hoop ik op een HL3 aankondiging, zodat het verhaal hopelijk eindelijk een waardig einde krijgt.

Aan de andere kant hoop ik van niet want een aankondiging zou weleens DaFreak een hartaanval geven.

Inderdaad wat is het leven van 1 man tegenover de release van Half-Life 3? Als er ooit iemand als spook is teruggekeerd omdat die unfinished business had zal ik dat dan wel zijn. Not even death will keep me from HLX. ;p

Ik begin ervan overtuigd te raken dat Valve de HL3-aankondiging van 2025 naar 2026 gaat verschuiven vanwege de onzekerheid rondom de release van de Steam Machine als gevolg van de DRAM-crisis. Hope I'm wrong.
That sounds... rational?
SmoggyHilariousBaiji-mobile.gif.7cea0df7367add8a0e7710c032dd73cd.gif

Morgen! :woohoo:

Als het niet morgen is droppen ze het op kerstdag als kado. #freemaniscomingtotown
That's the spirit!

Maar eerst de TGAs (starten binnen 20 minuten)
b69mjwejfl6g1.png

Anyway... Everybody ready for the annual date with disappointment?

Op de Half-Life subreddit zijn ze momenteel de take away restos rond Valve aan het bestuderen en die zijn veel drukker dan normaal wat dus duidelijk wil zeggen dat iedereen bij Valve Gabe live het podium wil zien opwandelen om Half-Life 3 te revealen. obviously.

trfdrp8gxm6g1.jpeg

ju0nknakrn6g1.png

Totally normal business as usual voor de sub dus, definitely not mentally deranged lunacy. No sir. :biglaugh:

Critical Doubt Detected? Get ready boys!
8jcba19bnm6g1.jpeg

Als ik Gabe was, zou ik dat podium opwandelen enkel om aan te kondigen dat er (nog) geen Half-Life titels zullen komen. :D

Terug
Bovenaan