Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de rest echt wel slechte match. Maar ze winnen hem wel.Dat 2e doelpunt zonet, ik moest het in slow motion replay zien want had het niet door dat die er in zat. Kijk niet veel hockey maar lijkt me toch een zotte goal.
Wel typisch voor een topteam. Slecht spelen en toch dikwijls alsnog winnen.Voor de rest echt wel slechte match. Maar ze winnen hem wel.
Ze spelen tegenwoordig altijd op zo'n waterveld:Ik ken er niet te veel van, maar dat veld... Ligt dat er nat bij ofzo?
Koop je ticket per match of per dag?Wel opvallend hoeveel lege plaatsen er zijn. Ik dacht dat die tickets toch heel gegeerd waren.
Waarschijnlijk wel voor verschillende matchen. Bij tennis is dat (toch in deze fase van het toernooi) het geval. Bij de Belgen die nu in het dubbeltennis bezig zijn, is ook precies de helft van de tribunes leeg.Koop je ticket per match of per dag?
Dat was toch die die ze eerst uit de nationale ploeg hebben geknikkerd?Tom Boon weet de goal staan