Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga het blijven bekijken gewoon omdat ik probeer alles te zien, al was het op de achtergrond, maar deze sport slaat echt kant noch wal. Zit 0 tactiek in, geluk is hier precies de belangrijkste factor en dan dat spel dat echt om de 10 sec stil ligt voor weet iemand nog welke reden??Allez, blij dat ik niet de enige ben. Hoe meer ik deze sport bekijk, hoe belachelijker ik ze vind. Het lijkt me ook dat ze vaak op goed geluk een bal van opzij naar voor het doel meppen ondanks dat daar 4 verdedigers staan, om toch maar te hopen dat hij bij je speler geraakt die hem dan binnen tikt. Maar ook daar misschien ook in de hoop dat een verdediger hem tegen zijn/haar voet krijgt.
Dat is bij sommige ploegen de tactiek als ze spitsen hebben met lengte of goed kunnen koppen. Maar bij goeie ploegen zie je toch wel overduidelijk een tactiek. Hier heb ik precies al 20 keer dezelfde match gezien en elke ploeg doet het zelfde.Dat gebeurt in het voetbal toch ook? Op goed geluk de bal voor de goal gooien en dan maar hopen dat iemand z'n knikker of voet er tegen kan zetten.
Dat gebeurt in het voetbal toch ook? Op goed geluk de bal voor de goal gooien en dan maar hopen dat iemand z'n knikker of voet er tegen kan zetten.
Vandaar dat we in Vlaanderen ook blijven hangen in voetbal en fietsen.Allez, blij dat ik niet de enige ben Hoe meer ik deze sport bekijk, hoe belachelijker ik ze vind.
Vandaar dat we in Vlaanderen ook blijven hangen in voetbal en fietsen.
Al die andere sporten zijn buiten onze comfortzone. Dus voor de meesten onaangenaam. Wat de boer niet kent vreet hij niet. We krijgen ze ook nooit te zien op tv dus er kan ook geen kennis en cultuur omheen gebouwd worden.
.Argentinië is (lichtjes) beter vind ik maar ja dat wil nog niks zeggen (zie België vs China).Toch heel veel technische foutjes bij de Panthers, was tegen China ook al zo.
Dit is ook niet echt een hoogstaande match. De vermoeidheid zeker van zoveel matchen op korte tijd?Argentinië is (lichtjes) beter vind ik maar ja dat wil nog niks zeggen (zie België vs China).
De scherpte is er niet meer. Hopen dat er toch eens een bal goed valtAlé hiervan moet je toch nog proberen te profiteren.
Al zit er bij de Panthers toch niet meer zoveel op precies.
Als het weer shout-outs worden, zal het resultaat weer hetzelfde zijn met die keeper.Dom balverlies, ze kwamen even goed weg. Keepster van de Panthers deed het nu wel goed
De Panthers spelen zo slording vind ik. Doet echt pijn om ernaar te kijken.Pijnlijk als dit erin gaat, maar eerlijk is eerlijk, Argentinië toch wel wat beter vandaag imo. Veel onder gelegen.
De Panthers spelen zo slording vind ik. Doet echt pijn om ernaar te kijken.