Mr.Anderson
Well-known member
Idem. Ze was er heel content mee.Ik heb gewoon eentje zelf gekocht en trouwringen uiteraard samen. Ik ken haar smaak wel ongeveer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem. Ze was er heel content mee.Ik heb gewoon eentje zelf gekocht en trouwringen uiteraard samen. Ik ken haar smaak wel ongeveer.
.Da's echt of wat? Ik dacht dat je zeverde aangezien jullie door de katten niet kunnen samenwonen?Gewoon in een restaurant zonder veel poeha.
Had ook pas in de autorit erheen het idee gekregen van “fuck it, nu gaat het gewoon gebeuren”.
Trouwringen obv samen (laten maken, niet van een merk ofzo).Vraag me af als er aanzoeken gedaan worden zonder ring? En achteraf samen eentje kopen die ze echt graag wil als verlovingsring. Of gewoon skippen en enkel trouwring
.
Eentje woont inmiddels bij haar. En het gaat steeds beter met de allergie (of ze heeft momenteel te veel last van de hooikoorts om iets van de katten te merkenDa's echt of wat? Ik dacht dat je zeverde aangezien jullie door de katten niet kunnen samenwonen?
).
. En dan de avond zelf die ring ongezien mee zien te smokkelen, en tijdens de wandeling heel de tijd zoekend naar het beste plekje. Mooi uitzicht, mooie omgeving, en niet te veel kijklustigen. 
Haha ja, de kans dat ze neen zou zeggen was echt onbestaande, maar toch al die stressIk vond dat eigenlijk frappant. Ik was heel zeker van ons, het was duidelijk dat we eens gingen trouwen en dat er kinderen gingen komen en een huis was al gekocht. En toch was ik die dag ZO zenuwachtig![]()
. Maar ook gewoon om die ring te gaan kopen, die verborgen te houden en mijzelf nergens te verspreken. Ik kan héél moeilijk verrassingen geheim houden voor mijn vrouw, dus ik denk dat ik daar nog het meeste stress voor had