Ze hebben 'm gevraagd om de zending te confirmeren, en hebben het op automatic confirm gezet binnen 7 dagen.. maar volgens mij kan die kerel da gewoon cancellen en dan is het discussie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben 'm gevraagd om de zending te confirmeren, en hebben het op automatic confirm gezet binnen 7 dagen.. maar volgens mij kan die kerel da gewoon cancellen en dan is het discussie.

Het ergste van al is dat ze nog steeds denkt dat die installateur (den Yordi) dat per ongeluk gedaan heeft en uit goeder trouw die loodgieter geregeld heeft.Ik zag deze passeren op twitter, vond ik wel een hele opvallende en nog nooit gelezen of gezien.
Een hele opvallende wel , normaal moeten ze die installateurs zijn gegevens toch hebben gewoon opzettelijk gedaan.
Heb mijn geld gekregen. Kan helaas geen review voor die db achterlaten...
En vandaag weeral. Een 89 jarige die al zijn geld kwijt is.![]()
Niko werd slachtoffer van investeringsfraude: "Ik raakte mijn spaargeld (400.000 euro) kwijt en leende bij" | VRT NWS Nieuws
"Alles ben ik kwijt, al mijn spaargeld." Niko* werd het slachtoffer van investeringsfraude. De oplichter straalde zoveel vertrouwen uit dat Niko geen seconde aan de echtheid van de transacties twijfelde. Uit schaamtegevoel krijgt Niko het thuis moeilijk over de lippen om hoeveel geld het precies...www.vrt.be
Slik* Zucht* Hier word ik gewoon *stil* van.
Het probleem is dat je op die leeftijd meestal niet meer mee bent met de huidige technologie. Als er binnen 40 jaar een gekke Metaverse of dergelijke bestaat, dan zullen wij misschien ook niet meer kunnen volgen en makkelijker opgelicht worden. Uw denkvermogen vermindert denk ik ook met ouder worden, dus uw scepsis verdwijnt dan mogelijks?En vandaag weeral. Een 89 jarige die al zijn geld kwijt is.
Elke keer ik dit zeg tegen oudere mensen dan zeggen ze: wacht maar tot jij zo oud bent, dan ga je ook zo stom zijn.
I dont know, dan ga ik echt wel retarded of dement moeten zijn. Als er één iets is wat als laatste zal verdwijnen dan is dat mijn sceptisme betreffende geldzaken en 'als het te mooi is om waar te zijn dan ..' op dat vlak ben ik echt ne sceptische klootzak. (I said it)
Maar goed zeg nooit nooit, laten we over 40 jaar nog eens afspreken?
Hier heb je wel een punt.Het probleem is dat je op die leeftijd meestal niet meer mee bent met de huidige technologie. Als er binnen 40 jaar een gekke Metaverse of dergelijke bestaat, dan zullen wij misschien ook niet meer kunnen volgen en makkelijker opgelicht worden. Uw denkvermogen vermindert denk ik ook met ouder worden, dus uw scepsis verdwijnt dan mogelijks?
Eigenlijk met alle nieuwe zaken denk ik: Je moet ergens beginnen, dus domme vragen bestaan 'niet'.Ja eenzaamheid is eigenlijk nog een veel grotere factor. Een oudere mens die éénzaam is, die plots aandacht krijgt, is heel erg vatbaar voor 'scam/fraude'.Misschien ook verveling? Hele dag niks doen, internet.
Aandacht.
Oude wijn in nieuwe zakken. Paar jaar terug waren het mails over erfenissen van 100 miljoen uit Afrika, maar in ruil moest je wel eerst de kosten van paar duizend eur betalen.
Hoeveel zijn er daar niet ingetrapt?

![]()
Niko werd slachtoffer van investeringsfraude: "Ik raakte mijn spaargeld (400.000 euro) kwijt en leende bij" | VRT NWS Nieuws
"Alles ben ik kwijt, al mijn spaargeld." Niko* werd het slachtoffer van investeringsfraude. De oplichter straalde zoveel vertrouwen uit dat Niko geen seconde aan de echtheid van de transacties twijfelde. Uit schaamtegevoel krijgt Niko het thuis moeilijk over de lippen om hoeveel geld het precies...www.vrt.be
Slik* Zucht* Hier word ik gewoon *stil* van.
Ik kan perfekt begrijpen dat je voor een scam valt -vooral als de timing van de scammer heel erg goed is-, onlangs had ik het ook vlaggen (niet zelf, maar ik moest iets kopen van mijn moeder en ik had niet de tijd controles uit te voeren - gelukkig wel al het geld kunnen recupereren).
Zeker oudere mensen zijn gevoelig aan scams omdat alles zo snel verandert.
Maar 400k (!) spaarcentjes én dan nog bijlenen (en het nog steeds niet door hebben), terwijl je al op pensioen bent?
Misschien moet hij zich eens laten controleren op dementie? Want dit is toch niet meer normaal?

Nu ja als je niet oplet, kan zelfs een 'fysiek' meisje of vrouw in België u ook scammen. (Of man)Ook fluppen met verhalen van hoe dat ze geld overmaken aan een ver liefje, maar opdat dat liefje naar hier moet komen heeft ze eerst centen nodig. En ze heeft steeds meer nodig, want ze geraakt moeilijk hier.
Daar zit je dan als bankbediende bij: "van zou je dat wel doen...?"

Ex-klant op mijn vorig werk (CEO van een redelijk bekend bedrijf) had nog niet zo lang een relatie met een knappe jonge Oost-Europese dame.(een trophy wife)Nu ja als je niet oplet, kan zelfs een 'fysiek' meisje of vrouw in België u ook scammen. (Of man)
In zo'n scam -als je wat pech hebt- kan iedereen wel in trappen, vrees ik. Je moet maar die pech hebben se.Ex-klant op mijn vorig werk (CEO van een redelijk bekend bedrijf) had nog niet zo lang een relatie met een knappe jonge Oost-Europese dame.(een trophy wife)
Lees: een lekker jong ding op internet leren kennen op een internationale site voor succesvolle single mannen en I love you naar elkaar zitten sturen voor een tijdje. Daarna is ze naar België gekomen en is ze bij hem ingetrokken.
Op een dag kwam hij thuis en was zijn oldtimer(250k), zijn cabrio(150k euro) en al zijn spullen weg: Juwelen, horloges, tv, laptop,designer kleren etc.
Madame was uiteraard met de horizon verdwenen.
Op camerabeelden in het huis was te zien hoe zij en nog 3 Oost-Europese mannen alles aant leegroven waren.
Die was een maand in België...(woonde dus slechts een maand samen met hem)
Gewoon pure scam/ oplichtersbende.
Hij kon dat niet vatten omdat alles altijd normaal leek. Samen op restaurant gaan, vaak vrijen etc.
Om dan achteraf nog te moeten horen dat hem niks van de verzekering ging krijgen.(is geen diefstal)

Ex-klant op mijn vorig werk (CEO van een redelijk bekend bedrijf) had nog niet zo lang een relatie met een knappe jonge Oost-Europese dame.(een trophy wife)
Lees: een lekker jong ding op internet leren kennen op een internationale site voor succesvolle single mannen
Ja dit ook wel. Maar zeg nooit nooit. Ook een vrouw uit België die er op het eerste zicht doodnormaal uit ziet, kan ook gewoon stelen van jou als je de verkeerde tegenkomt en ze echt van kwade wil is (er zijn echt goeie actrices).Verkeerd gezocht /ge”seek”d/ zeker.

| Header Name | Header Value |
|---|---|
| Authentication-Results | spf=fail (sender IP is 104.47.2.59) smtp.mailfrom=booking.com; dkim=fail (body hash did not verify) header.d=booking.com;dmarc=fail action=oreject header.from=booking.com;compauth=none reason=454 |
| Received-SPF | Fail (protection.outlook.com: domain of booking.com does not designate 104.47.2.59 as permitted sender) receiver=protection.outlook.com; client-ip=104.47.2.59; helo=EUR01-DB5-obe.outbound.protection.outlook.com; |