Slyke
Well-known member
Dat vraagt toch om een apart topic voor wat verduidelijking.Dus gij gelooft dat die mens bijna 3 meer omhoog kan pissen? Ik ben ook groot geschapen maar dat kan ik toch niet zuh![]()
De vraag is simpel, hoe hoog kan jij?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vraagt toch om een apart topic voor wat verduidelijking.Dus gij gelooft dat die mens bijna 3 meer omhoog kan pissen? Ik ben ook groot geschapen maar dat kan ik toch niet zuh![]()
Is dat dan niet eerder naar beneden richten?afhankelijk van hoe groot mijn slavin is![]()
Dan is het niet alleen een kwestie van hoe hoog, maar hoeveel druk er op zit.@nokeyboard
Ik kende vroeger ook iemand die los tegen het plafond kon plassen.
Vroeger waren toiletten waar je over de deur kon kijken en dus ook plassen niet altijd veilig als hij in de buurt was.
Dat hangt hoofdzakelijk af van hoeveel te vroeg ik mijn broek weer optrek.Hoelang druppelen jullie trouwens na?

Kan je wat extra uitleg geven bij je hack? KsnapemtochnizogoeExtra druk creëer je door met een Colson bandje je swaffel dicht tegen de buik af te pitsen.
#lifehack
![]()
Ik heb gevraagd aan chatgpt om daar een plaatje bij te maken.Kan je wat extra uitleg geven bij je hack? Ksnapemtochnizogoe
En?Ik heb gevraagd aan chatgpt om daar een plaatje bij te maken.