Hoe met je partner seks initiëren

Ieuw de badkamer? Tenzij jullie een privé badkamer hebben die de kinderen niet gebruiken.

wat doede gij allemaal tijdens de sex dat u kamer achteraf chemisch gereinigd dient te worden?
Gewoon normaal is ook allemaal niet meer voldoende he.. tmoet tegenwoordig altijd allemaal met pis en kak en squirting over gans de muren.
Anders bende "vanilla" en houde volgens de flair "de spanning niet meer in de relatie"

Als ge u vrouw gewoon ff den badrand laat vasthouden voor wa grip is er niets "ieuw" aan de badkamer.
Niks dat een paar vochtige doekskes nie kunnen verhelpen.
Maar gewoon de liefde is bedrijven is niet goed genoeg meer blijkbaar.

De liefde bedrijven de omschrijving alleen al.

Als die van ons niet drie dagen zit- en wandelonbekwaam is en heel het huis echt meurt naar een mix van kak en andere vloeistoffen dan begin ik er liever helemaal niet aan ze, brrr gewoon normale sex, meh het idee alleen al.

PS: Dat was maar om aan te geven dat ik ieuw de badkamer nog wel snap en je daarom niet per se de extreme tour hoeft op te gaan.

Laatst bewerkt:
IK vraag of ze goesting heeft, en als ze ja zegt, mag ik erop en als ik na 2 minuten nog niet klaar ben, begint ze over het werk te lullen of te zuchten dat ze TV wil zien en of ik me niet wat kan spoeien.

Maar zo vaak gebeurt dat nu ook weer niet. Dat ik erop mag.

Als ik genoeg gedronken heb raap ik al mijn moed bij elkaar om het toch nog eens te initiëren met een droge “poepen?”. En indien nuchter begin ik er al niet meer aan 😅.

Gewoon een subtiele of minder subtiele aanraking op één van de gevoelige plaatsen en dan weet je het toch snel of er goesting is?

- geen film aan het zien

Als we niets van hierboven te doen hebben, doen we het meestal.

Samen een film liggen kijken vind ik nu wel een trigger, regelmatig slagen we er niet in hem uit te kijken of wordt die tot achtergrondgeluid gedegradeerd.

Bij mij - en ook tal van vrienden - is het toch altijd de man die initiatief moet nemen omdat het er anders niet van komt.

Hebben jullie al kinderen en welke leeftijd zijn jullie?
Bij mij en de meeste van m'n mannelijke vrienden is het eerder de vrouw die constant goesting heeft :oi22:

Als ik genoeg gedronken heb raap ik al mijn moed bij elkaar om het toch nog eens te initiëren met een droge “poepen?”. En indien nuchter begin ik er al niet meer aan 😅.
Hier helaas wel herkenbaar.

In nuchtere toestand ook weinig seks lust hier. Maar als ik op de lappen ben geweest, dan telkens.

positieve daarvan is wel: mn vrouw laat me graag naar café gaan, dan weet ze als ik thuiskom, dat ik haar bespring.

het gesprek van gisteren

"ik ben moe, maar tmoet he, want er komen drukke tijden aan en dan gaat het er weer ff niet van komen"
"ja swaar"
"ma nie te lang he"
"nee nee ik wil ook bekan gaan slapen"

en dan zeggen ze dat de romantiek dood is.

Echt zalige reacties iedereen! Zo voel ik me toch terug wat meer normaal in deze abnormale tijden.

Mij is het deze week nog is gelukt door na een frisse douche wat parfum te spuiten en ze wat extra aandacht te geven :-)

Tegen dat ik mijn wit paard geparkeerd heb, de rozenblaadjes uitgestrooid, de kaarsjes klaargezet , Barry white playlist opgezet…

Blijft er maar weinig tijd over.

Ik weet niet wat ik lees hier 😄

Dus de kinderen mogen niet weten dat mama en papa sex hebben of zelf samen douchen.
Dan doe je het niet graag denk ik dan.

Ik hoor bij jongere koppels uit mijn vriendengroep ook, als ze op verlof gaan 2 weken met de kinderen, 2 weken niks.
Dan ging ik niemer op verlof.

Wij zijn 28 jaar samen en hebben nog meerdere keren per week sex.
En ook wij hebben wel eens last van het “wie gaat er beginnen deze keer”.
Maar na 4 dagen zonder sex komt da vanzelf, van beide kanten hier.

Ik weet niet wat ik lees hier 😄

Dus de kinderen mogen niet weten dat mama en papa sex hebben of zelf samen douchen.
Dan doe je het niet graag denk ik dan.

Ik hoor bij jongere koppels uit mijn vriendengroep ook, als ze op verlof gaan 2 weken met de kinderen, 2 weken niks.
Dan ging ik niemer op verlof.

Wij zijn 28 jaar samen en hebben nog meerdere keren per week sex.
En ook wij hebben wel eens last van het “wie gaat er beginnen deze keer”.
Maar na 4 dagen zonder sex komt da vanzelf, van beide kanten hier.
Herkenbaar hier, heb de discussie over op vakantie gaan en dan een week of 2 geen seks hebben afgelopen zomer nog gehad. Dan zou ik effectief gewoon thuisblijven want ik denk dat ik in week 2 gewoon zodanig opgefokt zou zijn dat ik de vakantie voor iedereen zou verpesten. Al snap ik dat niet iedereen dezelfde goesting heeft en ik dus niet mijn eigen situatie mag projecteren naar anderen in de zin van "poept toch als ge op congé gijt gotverdekken!".

We zijn 17 jaar samen en hebben 2 kinderen (9 en 7) maar hebben toch geen probleem om "op natuurlijke wijze" 2-3x per week seks te hebben. We zijn ook wel een koppel dat gemakkelijk in bed knuffelt, dan gaat het vaak gewoon snel en hebben we geen bepaalde "zet" maar nodig.

In deze tijd zal je schrikken wat kids al snel zien en te weten komen op hun gsm.

Als je die lijst die ik hier zag voorbijkomen moet afvinken, dan houd de goesting toch volledig op voor mij persoonlijk

Terug
Bovenaan