Hoe met je partner seks initiëren

Waar is den tijd dat we op een zaterdagavond met z'n 4en (stiefbroer & zus, + zus) onze ouders op de keukentafel bezig zagen via 't sleutelgat :ROFLMAO: om beurt eens kijken, om dan snel al giechelend terug naar boven te spurten.
Misschien kan een poll daar uitsluitsel over brengen, maar ik denk dat de meerderheid van de mensen hun ouders niet wil zien vogelen, laat staan dat ze het gaan opzoeken en ze begluren.

Misschien kan een poll daar uitsluitsel over brengen, maar ik denk dat de meerderheid van de mensen hun ouders niet wil zien vogelen, laat staan dat ze het gaan opzoeken en ze begluren.
Dat was eenmalig en toeval dat de oudste wat had gehoord en wakker werd, om dan de anderen wakker te maken om samen te gaan zien wat er aan de hand was... 😊 Redelijk onschuldig dus, allen 10-12-13 jaar toen, er was toen nog geen sprake van smartphones, laat staan gewone gsm's met een kleurenscherm.

In deze tijd zal je schrikken wat kids al snel zien en te weten komen op hun gsm.

Als je die lijst die ik hier zag voorbijkomen moet afvinken, dan houd de goesting toch volledig op voor mij persoonlijk
Serieus en gemeend: Als kind (< 12 jaar) ken je helemaal geen schaamte, ben je recht voor de raap en zeg je gewoon zoals het is. Ook al is wat je zegt of doet echt not done. Als kind zeg en doe je dat gewoon. :tongue: (Allé ja ikke deed dat toch)

In deze tijd zal je schrikken wat kids al snel zien en te weten komen op hun gsm.
Dat is niet alleen van deze tijd hoor. Maar toen was het op een andere manier.

Vroeger (in de jaren 80 en 90. Mijn kinderjaren aldus) stalen de kinderen de seksboekskes van de ouders en/of de grootouders hé. In elke tijd was er wel iets waardoor sommige kinderen het al sneller wisten dan anderen. Je kon als ouder die boekskes nog zo goed verstoppen als je wil. Kinderen zijn op dat vlak erg pienter.

En als er één iemand van de vriendjes zo'n boekje gepikt had dan keken wij er samen in. (met meerdere kinderen) Zo ging dat toen.

Laatst bewerkt:
Vroeger (in de jaren 80 en 90. Mijn kinderjaren aldus) stalen de kinderen de seksboekskes van de ouders en/of de grootouders hé. In elke tijd was er wel iets waardoor sommige kinderen het al sneller wisten dan anderen. Je kon als ouder die boekskes nog zo goed verstoppen als je wil. Kinderen zijn op dat vlak erg pienter.

En als er één iemand van de vriendjes zo'n boekje gepikt had dan keken wij er samen in. (met meerdere kinderen) Zo ging dat toen.
Zoals sommigen hier weten zat ik vroeger op internaat, en we hadden zo'n 14-jarige mede-intern die onder z'n matras een hele collectie had die 'm pikte van z'n ouders of met z'n zakgeld kocht wellicht. Als 't dan eens razzia was telkens hi-la-risch als die boekskes bovenkwamen en geconfisceerd werden door de opvoeder die ze dan aan de ouders terug gaf.

Voor m'n werk vragen sommige klanten met jongere kinderen soms om het één en ander te blokkeren van Internet voor hun zoon- & dochterlief, maar 'k zeg altijd dat dit weinig nut heeft en ze toch omwegen vinden.

Als ge dag van vandaag al jongeren van 10 jaar hoort die een VPN tunnen opzetten om heel wat te omzeilen...

In mijn kringen werden die eerder uit de boekenwinkeltjes gepikt. Of iemand die thuis canal+ had en 's nachts stiekem een natuurfilm opnam om die dan onder de vrienden door te geven.

tzal wel zijn. De laatavondfilm op vrijdag opnemen op kanaal2, interessant of niet interessant. Op een vrij moment die vhs-tape helemaal doorspoelen tot wanneer Red Shoe Diairies of een variant te voorschijn kwam. Na even "geinteresseerd te kijken" vervolgens heel de vhs tape terugspoelen en dan strategisch bij de "actiefilms" wegklasseren.

Hoe onozel het ook klinkt, sinds wij kinderen hebben spreken wij dat uit tegen elkaar dat het tijd is om nog eens te vogelen.
Da neemt een heel pak frustratie weg, vooral bij mij, als het er al een tijdje niet meer van is gekomen.
Sinds de kinderen er zijn, heeft mijn vriendin tout court al een pak minder zin door vermoeidheid, moeder zijn op 1 zetten en constant met dat bezig te zijn. Dus "inplannen" helpt hier om toch nog eens wat ruimte voor elkaar te maken.

Door romantisch, subtieel en amoureus haar te verleiden...

Neenee grapje, als ik haar ergens tegen kom even langs achter bij de borsten pakken en een kus in haar nek.
Dan weet ze dak goesting heb en maakt ze er wel tijd voor (als de kindjes slapen dus na 8u).
(15j relatie, kinderen van 7 & 3)

Nu goed, sinds de kinderen is dat ook van enkele keren per week naar enkele per maand gegaan...
Door de kinderen kan het enkel nog maar s'avonds en vaak ben ik dan toch niet thuis om te sporten of after work zaken.
En 1 week of 4 is sowieso no go. :p

Ze heeft al eens de hint gegeven dat ik haar nog moest wakker maken toen ik laat thuiskwam van feestje door een bus glijmiddel op mijn hoofdkussen te leggen.
Ik stuur haar dan weer regelmatig foto’s door van een potje verse ananas dat ik op’t werk als dessert eet :unsure:

Ze heeft al eens de hint gegeven dat ik haar nog moest wakker maken toen ik laat thuiskwam van feestje door een bus glijmiddel op mijn hoofdkussen te leggen.
Ik stuur haar dan weer regelmatig foto’s door van een potje verse ananas dat ik op’t werk als dessert eet :unsure:
Staat ananas niet voor swingen?

Lijkt me stilaan, na het lezen van deze vermoeiende topic, een gat in de markt, om een kalender uit te brengen, met om de x aantal dagen een verschillend seks standje.

Die dan in de keuken uithangen, en dan weten beide partners waar ze aan toe zijn. Kan er geen meer afkomen van: "oeh ik wist het niet".
In tegendeel, kan een trigger zijn van "hmm, overmorgen zal die mij zo op die manier pakken. dat is nieuw voor mij".
Kan net dat tikkeltje spicey'ness terug brengen in je relatie.

Zeer leuk topic en ik leer zelfs iets bij over ananassen ... dubbele win 🙂
Initiëren van sex gebeurt soms wel subtiel. Beginnend met een knuffel, kusje, hand onder blouse ... tenminste als onze jaloerse hond zich niet komt moeien.
Anderzijds soms minder subtiel als ik bijvb. wat later thuis kom en mijn vrouw wat foto's van zichzelf doorstuurt in sexy lingerie of naakt in de douche of op bed. Best wel een collectie ondertussen met hele leuke herinneringen.

Zeer leuk topic en ik leer zelfs iets bij over ananassen ... dubbele win 🙂
Initiëren van sex gebeurt soms wel subtiel. Beginnend met een knuffel, kusje, hand onder blouse ... tenminste als onze jaloerse hond zich niet komt moeien.
Anderzijds soms minder subtiel als ik bijvb. wat later thuis kom en mijn vrouw wat foto's van zichzelf doorstuurt in sexy lingerie of naakt in de douche of op bed. Best wel een collectie ondertussen met hele leuke herinneringen.

Vind dat zalig mekaar de hele dag op die manier zowat te plagen.
Dan een tequila'ke derin kappen als we thuis gaan en tis feest se.

Terug
Bovenaan