Conclusie:
De jeugd zit niet meer op forums. NUL jongeren hier. Ik vind dat eigenlijk géén goede evolutie, dat een jonge snul een forum retarded vindt maar dan op tiktok annozel ligt te doen, daarvan denk ik: Sukkel. (maar dat denkt ie van mij ook!!!
)
De golden age van oa de IT'ers (55+) heeft veel poen geschept maar zit voor het overige NIET op internet. Dat was dus géén passie maar gewoon poen scheppen. Ik kan het niet anders verklaren. Op tinder of tiktok or whatever, daar zit ne ouwe lul niet op! Ah ja juist wel. Want ne ouwe zijne lul is nog geil.
Of wacht die zitten allemaal op Tenerife nu van een cocktail te nippen in Coronatijden! Just!
Voor het overige ... alle forumleden hier hebben ongeveer dezelfde leeftijd +- een kleine % afwijking die er altijd is.
Opmerking: Ik hoop dat mensen begrijpen dat ik gewoon een beetje grappig wil zijn vandaag. Hopelijk komt dat ook zo over ..
De jeugd zit niet meer op forums. NUL jongeren hier. Ik vind dat eigenlijk géén goede evolutie, dat een jonge snul een forum retarded vindt maar dan op tiktok annozel ligt te doen, daarvan denk ik: Sukkel. (maar dat denkt ie van mij ook!!!
)De golden age van oa de IT'ers (55+) heeft veel poen geschept maar zit voor het overige NIET op internet. Dat was dus géén passie maar gewoon poen scheppen. Ik kan het niet anders verklaren. Op tinder of tiktok or whatever, daar zit ne ouwe lul niet op! Ah ja juist wel. Want ne ouwe zijne lul is nog geil.
Of wacht die zitten allemaal op Tenerife nu van een cocktail te nippen in Coronatijden! Just!Voor het overige ... alle forumleden hier hebben ongeveer dezelfde leeftijd +- een kleine % afwijking die er altijd is.
Opmerking: Ik hoop dat mensen begrijpen dat ik gewoon een beetje grappig wil zijn vandaag. Hopelijk komt dat ook zo over ..