Hoe oud ben jij?

In welk jaar ben jij geboren?

• 2007-2011

Stemmen: 4 0,6%
  • 2002-2006

Stemmen: 3 0,5%
  • 1997-2001

Stemmen: 17 2,6%
  • 1992-1996

Stemmen: 98 15,2%
  • 1987-1991

Stemmen: 260 40,4%
  • 1982-1986

Stemmen: 151 23,5%
  • 1977-1981

Stemmen: 64 10,0%
  • 1972-1976

Stemmen: 27 4,2%
  • 1967-1971

Stemmen: 12 1,9%
  • 1962-1966

Stemmen: 3 0,5%
  • ..........-1961

Stemmen: 4 0,6%

• Totaal aantal stemmers
    643
Conclusie:
De jeugd zit niet meer op forums. NUL jongeren hier. Ik vind dat eigenlijk géén goede evolutie, dat een jonge snul een forum retarded vindt maar dan op tiktok annozel ligt te doen, daarvan denk ik: Sukkel. (maar dat denkt ie van mij ook!!! :ROFLMAO:)

De golden age van oa de IT'ers (55+) heeft veel poen geschept maar zit voor het overige NIET op internet. Dat was dus géén passie maar gewoon poen scheppen. Ik kan het niet anders verklaren. Op tinder of tiktok or whatever, daar zit ne ouwe lul niet op! Ah ja juist wel. Want ne ouwe zijne lul is nog geil. :thinking: Of wacht die zitten allemaal op Tenerife nu van een cocktail te nippen in Coronatijden! Just!

Voor het overige ... alle forumleden hier hebben ongeveer dezelfde leeftijd +- een kleine % afwijking die er altijd is.

Opmerking: Ik hoop dat mensen begrijpen dat ik gewoon een beetje grappig wil zijn vandaag. Hopelijk komt dat ook zo over .. ;)

Amai, 't feit dat ik 35-40 moet aanduiden ipv 30-34 steekt toch wel beetje!

En of ik tevreden ben over mijn leven... Goh, het is wat het is. Ik volg nu redelijk intensieve therapie dus het wordt wel beter, I guess. Gisterenavond geleerd dat alles waar ik mijn hele leven al op steun om beslissingen te nemen eigenlijk een foutieve aanname is dus woepie.

Ik vind dat eigenlijk wel raar. Ik ben al mijn halve leven psychisch ziek, depressief, angstig, medicatie, psychiaters en psychologen,.... En als er dan gevraagd wordt of ik tevreden ben met mijn leven is het "tja het is wat het is hé." En de rest hier "nee ik ben super ontevreden" lol.

Misschien ligt mijn standaard gewoon heel laag.

Dat was met nog iemand van Hasselt (redelijk groot, zwart haar), wiens naam mij even ontglipt en tot 1 maand geleden dacht ik dat @glashelder daar ook bij was, maar dat was dus iemand anders zijn we pas achter gekomen.
Ik had gezien dat je mij getagd had dus ik lees dat hier netjes van pagina 1 door tot hier, zodat ik zeker mee ben in het gesprek.

Het gaat drie bladzijdes over hoerenkoten en dan blijkt dat ik getagged ben over een meeting waar ik niet op was.

En of ik tevreden ben over mijn leven... Goh, het is wat het is. Ik volg nu redelijk intensieve therapie dus het wordt wel beter, I guess. Gisterenavond geleerd dat alles waar ik mijn hele leven al op steun om beslissingen te nemen eigenlijk een foutieve aanname is dus woepie.

Ik vind dat eigenlijk wel raar. Ik ben al mijn halve leven psychisch ziek, depressief, angstig, medicatie, psychiaters en psychologen,.... En als er dan gevraagd wordt of ik tevreden ben met mijn leven is het "tja het is wat het is hé." En de rest hier "nee ik ben super ontevreden" lol.

Misschien ligt mijn standaard gewoon heel laag.
Herkenbaar, kan niet klagen over inkomen en begin binnenkort een nieuwe stage en heb ook niets te kort op gebied van onnodige zaken die ik wil maar eigenlijk zonder kan maar toch voel ik dat ik gezien mijn leeftijd toch achterloop dus het is zowat '' i guess it's alright ''

Ik ben eigenlijk al de tijd voorbij dat je enthousiast een discussie moet joinen over '' wij zijn aan het bouwen '' of '' ik heb een huis gekocht ''.
Relatie niet echt op zoek achter nu maar eigenlijk ook al stilletjes de tijd voorbij of toch ''bang in the middle'' om over kinderen te moeten denken.

Als ik mag blijven waar ik nu stage ga doen ga ik wel zien dit jaar voor mijn rijbewijs, wou ik eigenlijk al op mijn 18de maar van mijn 13de tot vorig jaar was ik eigenlijk in de ban van mentale problemen en gewoon overleven dus altijd uitgesteld.
En een rijbewijs is 1 van de dingen die ik helaas heb uitgesteld of nooit ben aan gekomen, zo zijn er nog wel dingen maar ik kan niet terug naar mijn 18 of 20ste levensjaar dus ik moet aanvaarden dat ik bepaalde dingen gewoon heb moeten laten schieten door mijn state of mind toen.

Soms vraag ik me af waar ik was geraakt als ik een mindset had om verder te studeren en niet elke dag zat te denken hoe ik al maar zelfs aan de volgende dag zou geraken.

Ik word er 32, vind het best gek dat ik binnen 8 jaar al halverwege mijn leven zit :oops:. Alsof ik bij wijze van spreken enkele weken geleden nog aan het studeren was...

Tja... wat kan ik zeggen als ik al “dat jong geweld” hier lees... ben blij dat ik tenminste het vakje 55-60 van de algehele leegte heb kunnen redden ;). Ik was er dus al toen JFK vermoord werd (maar ik heb er verder niets mee te maken).

Terug
Bovenaan