Hoe vaak masturbeer je per week?

Hoe vaak slagen jullie de hand en/of vingers aan jezelf per week?

• 1

• 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• Meer dan 1 keer per dag

• Minder dan 1 keer per week

• Nooit

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Teleurstellend. Je moest erbij gekropen zijn en hen het laten afwerken hebben. Dan had je pas een verhaal om op café te vertellen.

Al moet ik niet veel zeggen met mijn slapen in het kinderbed terwijl mijn vrouw en haar vriendin in mijn bed sliepen.
Yep, ik was tussen hen in bed gekropen en zei dat ik nog een cadeau had voor hun, onder de lakens... Twee paar handen onder de lakens en simultaan het antwoord: ah, een klein cadeautje precies.

Dat zou ook een verhaal geweest zijn :)

Teleurstellend. Je moest erbij gekropen zijn en hen het laten afwerken hebben. Dan had je pas een verhaal om op café te vertellen.

Al moet ik niet veel zeggen met mijn slapen in het kinderbed terwijl mijn vrouw en haar vriendin in mijn bed sliepen.
Nu heb ik een beeld van 2 snurkende vrouwen en een opgeplooide man in de wieg achteraan het bed.

Mijn meest wtf droom ooit was toch wel vorig jaar en ging over Steven van Gucht en ik die lagen te knuffelen. :s Was helemaal van slag toen ik wakker was haha like wth vriend.:s
Bij nader inzien had ik liever hem dan Van Ranst als ik dan toch moet kiezen tussen die 2 opperkneuzen.

Mijn meest wtf droom ooit was toch wel vorig jaar en ging over Steven van Gucht en ik die lagen te knuffelen. :S Was helemaal van slag toen ik wakker was haha like wth vriend.:S
Bij nader inzien had ik liever hem dan Van Ranst als ik dan toch moet kiezen tussen die 2 opperkneuzen.
Ik had een volledig andere fetisj van jou verwacht. Maar, hey ieder het zijne natuurlijk.

Mijn meest wtf droom ooit was toch wel vorig jaar en ging over Steven van Gucht en ik die lagen te knuffelen. :S Was helemaal van slag toen ik wakker was haha like wth vriend.:S
Met of zonder baard?

Ik wist niet eens dat de beste man een baard had haha maar idd juist gegoogeld en klopt. Yeah well :tongue:
Over baarden gesproken.
Poosje geleden zag ik een prank voorbijkomen en dacht ik ga het eens bij mijn man proberen.

Dus ik stuur hem gisterenavond een appje met ja zo van ik voel me niet goed en ben beetje verdrietig en nog meer van die kleffe blaa.

Hij was met een klant gaan eten en reageerde heel bezorgd en vroeg waarom. Ik zei dat ik vind dat hij met zijn baard vreemdgaat en eiste dat hij die ging afscheren. Zijn reactie was kurkdroog en vroeg waarom ik dat wou. Ik zei dat ik jaloers was op zijn baard omdat die hele dag op rij gezicht mocht zitten en ik niet.
Hij reageerde met en ik citeer;
"Gij zijt echt ziek in uw hoofd en moet dringend hulp zoeken. Voez wijf"
Ik "fuck you"
Hele avond en nacht was hij boosjes.:frown:

Ik wist niet eens dat de beste man een baard had haha maar idd juist gegoogeld en klopt. Yeah well :tongue:
Over baarden gesproken.
Poosje geleden zag ik een prank voorbijkomen en dacht ik ga het eens bij mijn man proberen.

Dus ik stuur hem gisterenavond een appje met ja zo van ik voel me niet goed en ben beetje verdrietig en nog meer van die kleffe blaa.

Hij was met een klant gaan eten en reageerde heel bezorgd en vroeg waarom. Ik zei dat ik vind dat hij met zijn baard vreemdgaat en eiste dat hij die ging afscheren. Zijn reactie was kurkdroog en vroeg waarom ik dat wou. Ik zei dat ik jaloers was op zijn baard omdat die hele dag op rij gezicht mocht zitten en ik niet.
Ik "fuck you"

Ben ik de enige die da misschien wel plezant zou vinden moest mijn madam da sturen naar mij? :unsure:

Over baarden gesproken.

Ik "fuck you"
Als ik voor mijn werk bezig ben en ik krijg zo'n "alarmbericht" van het thuisfront dat dan helemaal niet serieus blijkt te zijn, en dan ook nog niet eens grappig, gaat ze het ook wel eens mogen uitleggen.

Natte dromen (met een andere persoon dan je partner) vind ik eerlijkheidshalve net het vervelendste.

Ik kijk wel eens naar de knappe buurvrouw maar als ik masturbeer dan denk ik meestal aan vrouwlief (op een uitzondering na).
Dat heb je gewoon zelf grotendeels nog in de hand, vind ik.

Maar onlangs ging ik slapen en droomde ik van geweldige seks met Britney Spears. :shutup:
(In het echte leven windt dat mens mij trouwens niet op .. maar ja dromen hé .. )

En dan word ik wakker en is alles ... druipnat terwijl vrouwlief net naast mij ligt ...

Echt ik haat dat. :frown:

Dwightschrute heeft duidelijk nog nooit natte dromen gehad. :unsure:
Maar echt als er één iets is, waar je niks kan aan doen, dan is het uw dromen controleren.
Als een vriend of vriendin tegen mij zegt dat dromen over een ander 'bedrog' is, dan weet ik echt niet wat ik daarop moet zeggen.
Dan is het akelig *stil*.

Laatst bewerkt:
Natte dromen (met een andere persoon dan je partner) vind ik eerlijkheidshalve net het vervelendste.

Ik kijk wel eens naar de knappe buurvrouw maar als ik masturbeer dan denk ik meestal aan vrouwlief (op een uitzondering na).
Dat heb je gewoon zelf grotendeels nog in de hand, vind ik.

Maar onlangs ging ik slapen en droomde ik van geweldige seks met Britney Spears. :shutup:
(In het echte leven windt dat mens mij trouwens niet op .. maar ja dromen hé .. )

En dan word ik wakker en is alles ... druipnat terwijl vrouwlief net naast mij ligt ...

Echt ik haat dat. :frown:

Maar echt als er één iets is, waar je niks kan aan doen.
Als een vriend of vriendin tegen mij zegt dat dromen over een ander 'bedrog' is, dan weet ik echt niet wat ik daarop moet zeggen.
Dan is het akelig *stil*
Je obsessie voor je buurvrouw wordt stilaan ongezond, makila.

Je obsessie voor je buurvrouw wordt stilaan ongezond, makila.
Het probleem is dat als ik de buurvrouw niet vermeld, dat jij dat of een ander dan antwoordt: En wat ivm uw buurvrouw? (of iets dergelijks). :tongue:

Eens ik dat gezegd had/heb was ik zowiezo bescheten ... en dat weten jij (en andere) ook wél ..

Wacht even! Vanaf NU is het Britney (Spears) ! :rofl:

Maar echt als er één iets is, waar je niks kan aan doen, dan is het uw dromen controleren.
Dan is het akelig *stil*.
Ik kan mij eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een natte droom had. Ik denk dat ik tot nu toe altijd genoeg "preventive action" heb genomen.

Terug
Bovenaan