Hoe vaak masturbeer je per week?

Hoe vaak slagen jullie de hand en/of vingers aan jezelf per week?

• 1

• 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• Meer dan 1 keer per dag

• Minder dan 1 keer per week

• Nooit

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik kan mij niet voorstellen dat je dan ook in je droom een echte zaadlozing hebt?
Als mensen mij hier niet geloven dat dit mogelijk is (en dat ikzelf al wel eens een natte droom gehad heb) dan is google ditmaal voor één keertje gewoon my friend

Dat jij (én véél andere mannen op dit forum) er nooit één gehad hebt, is perfekt mogelijk maar het bestaat / kan gewoon wel.

Nu over die natte dromen daar heb ik al heel veel over gehoord maar ik heb dat zelf toch nog nooit mogen beleven.
T'is niet dat je daar trots moet op zijn sé. Ik vind het eerlijkheidshalve alles behalve leuk. Alles kletsnat en doordrenkt van ... yikes .. :frown:

Als mensen mij hier niet geloven dat dit mogelijk is (en dat ikzelf al wel eens een natte droom gehad heb) dan is google ditmaal voor één keertje gewoon my friend

Dat jij (én véél andere mannen op dit forum) er nooit één gehad hebt, is perfekt mogelijk maar het bestaat / kan gewoon wel.

T'is niet dat je daar trots moet op zijn sé. Ik vind het eerlijkheidshalve alles behalve leuk. Alles kletsnat en doordrenkt van ... yikes .. :frown:
Natte dromen zijn geweldig! Ik ben pro, hoe meer hoe liever :)

Nu over die natte dromen daar heb ik al heel veel over gehoord maar ik heb dat zelf toch nog nooit mogen beleven. Dat kleine Brusselmans af en toe mee wakker is 's ochtends en in positie is dat zeker en vast wel, maar hij heeft toch wel hulp nodig om het helemaal af te werken. Ik kan mij niet voorstellen dat je dan ook in je droom een echte zaadlozing hebt? Nu ik ben an sich al een slechte slaper en ik vind het sowieso al vervelender dat er iemand naast mij ligt (na al die jaren), lawaai, te warm, dat deken dat wringt pff maar er dan nog eens bovenop effectief een zaadlozing hebben daar zou ik denk sowieso van wakker worden?
Oh jawel hoor. Een zaadlozing kan zeker wel en ivm natte dromen bij vrouwen ik heb hetzelfde ervaren. Naja geen zaadlozing uiteraard maar gewoon een orgasme als wat ik tijdens gewone seks heb.

Toen ik tussen mijn vorige en huidige relatie single was dan gebeurde het weleens dat ik in mijn droom seks had met iets of iemand en het zoals je tijdens de gewone daad naar dat hoogtepunt werk is dat in een droom precies hetzelfde gevoel.
Vaak werd ik tijdens of juist na dat orgasme wakker met precies hetzelfde warme, ontspannende, intense gevoel.
Lekkerste gevoel ooit, I must say.:shy:

Oh jawel hoor. Een zaadlozing kan zeker wel en ivm natte dromen bij vrouwen ik heb hetzelfde ervaren. Naja geen zaadlozing uiteraard maar gewoon een orgasme als wat ik tijdens gewone seks heb.

Toen ik tussen mijn vorige en huidige relatie single was dan gebeurde het weleens dat ik in mijn droom seks had met iets of iemand en het zoals je tijdens de gewone daad naar dat hoogtepunt werk is dat in een droom precies hetzelfde gevoel.
Vaak werd ik tijdens of juist na dat orgasme wakker met precies hetzelfde warme, ontspannende, intense gevoel.

Jip ken het ook, toch paar keer per jaar zo een seks droom en wakker worden tijdens of vlak voor/na het orgasme.
Nooit met mijn partner in de hoofdrol maar tot nu toe altijd al met iemand uit mijn niet directe omgeving waar ik het irl koud noch warm van krijg. Maar wel aangenaam verrast in de droom.
Leuk dromen zo ze. :sneaky:

wie heeft dat nu niet af en toe is. en meestal dan zo tussen dromen en wakker worden en als je dan echt wakker wordt direct weten van ahja die boxershort en lakens kunnen in de was.

Jip ken het ook, toch paar keer per jaar zo een seks droom en wakker worden tijdens of vlak voor/na het orgasme.
Nooit met mijn partner in de hoofdrol maar tot nu toe altijd al met iemand uit mijn niet directe omgeving waar ik het irl koud noch warm van krijg. Maar wel aangenaam verrast in de droom.
Leuk dromen zo ze. :sneaky:

Nog nooit zelf gehad of van gehoord, ik leer hier verdikke nog bij!

Fijn voor jullie alvast! 👌

Terug
Bovenaan