FixedHet was niet per ongeluk maar half onbewust... kleine nuance.
Doe gerust een bijdrage![]()

Sorry mijn verhalen zijn minder spannend momenteel. Ik zal eens in het verleden moeten duiken...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FixedHet was niet per ongeluk maar half onbewust... kleine nuance.
Doe gerust een bijdrage![]()

Als mensen mij hier niet geloven dat dit mogelijk is (en dat ikzelf al wel eens een natte droom gehad heb) dan is google ditmaal voor één keertje gewoon my friendIk kan mij niet voorstellen dat je dan ook in je droom een echte zaadlozing hebt?
T'is niet dat je daar trots moet op zijn sé. Ik vind het eerlijkheidshalve alles behalve leuk. Alles kletsnat en doordrenkt van ... yikes ..Nu over die natte dromen daar heb ik al heel veel over gehoord maar ik heb dat zelf toch nog nooit mogen beleven.

Natte dromen zijn geweldig! Ik ben pro, hoe meer hoe lieverAls mensen mij hier niet geloven dat dit mogelijk is (en dat ikzelf al wel eens een natte droom gehad heb) dan is google ditmaal voor één keertje gewoon my friend
Natte droom - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Dat jij (én véél andere mannen op dit forum) er nooit één gehad hebt, is perfekt mogelijk maar het bestaat / kan gewoon wel.
T'is niet dat je daar trots moet op zijn sé. Ik vind het eerlijkheidshalve alles behalve leuk. Alles kletsnat en doordrenkt van ... yikes ..![]()

Je kan ze ook ter plaatse halen , dan moet je wel zelf de nodige formaliteiten voor import regelen .héHoe kom je zelfs op zo'n sites terecht ?![]()
Oh jawel hoor. Een zaadlozing kan zeker wel en ivm natte dromen bij vrouwen ik heb hetzelfde ervaren. Naja geen zaadlozing uiteraard maar gewoon een orgasme als wat ik tijdens gewone seks heb.Nu over die natte dromen daar heb ik al heel veel over gehoord maar ik heb dat zelf toch nog nooit mogen beleven. Dat kleine Brusselmans af en toe mee wakker is 's ochtends en in positie is dat zeker en vast wel, maar hij heeft toch wel hulp nodig om het helemaal af te werken. Ik kan mij niet voorstellen dat je dan ook in je droom een echte zaadlozing hebt? Nu ik ben an sich al een slechte slaper en ik vind het sowieso al vervelender dat er iemand naast mij ligt (na al die jaren), lawaai, te warm, dat deken dat wringt pff maar er dan nog eens bovenop effectief een zaadlozing hebben daar zou ik denk sowieso van wakker worden?

Oh jawel hoor. Een zaadlozing kan zeker wel en ivm natte dromen bij vrouwen ik heb hetzelfde ervaren. Naja geen zaadlozing uiteraard maar gewoon een orgasme als wat ik tijdens gewone seks heb.
Toen ik tussen mijn vorige en huidige relatie single was dan gebeurde het weleens dat ik in mijn droom seks had met iets of iemand en het zoals je tijdens de gewone daad naar dat hoogtepunt werk is dat in een droom precies hetzelfde gevoel.
Vaak werd ik tijdens of juist na dat orgasme wakker met precies hetzelfde warme, ontspannende, intense gevoel.
Lekkerste gevoel ooit, I must say.![]()

??gebeurde het weleens dat ik in mijn droom seks had met iets of iemand

Zoals een stripfiguur of zo... Ik kan me toch ook nog dromen herinneren met Fanny Kiekeboe of Catwoman in de hoofdrol

Iets kan ook een speeltje zijn denk ik dan.

Oh jawel hoor. Een zaadlozing kan zeker wel en ivm natte dromen bij vrouwen ik heb hetzelfde ervaren. Naja geen zaadlozing uiteraard maar gewoon een orgasme als wat ik tijdens gewone seks heb.
Toen ik tussen mijn vorige en huidige relatie single was dan gebeurde het weleens dat ik in mijn droom seks had met iets of iemand en het zoals je tijdens de gewone daad naar dat hoogtepunt werk is dat in een droom precies hetzelfde gevoel.
Vaak werd ik tijdens of juist na dat orgasme wakker met precies hetzelfde warme, ontspannende, intense gevoel.
Lekkerste gevoel ooit, I must say.![]()
Jip ken het ook, toch paar keer per jaar zo een seks droom en wakker worden tijdens of vlak voor/na het orgasme.
Nooit met mijn partner in de hoofdrol maar tot nu toe altijd al met iemand uit mijn niet directe omgeving waar ik het irl koud noch warm van krijg. Maar wel aangenaam verrast in de droom.
Leuk dromen zo ze.![]()

Wie kent dit nog?

Onze nieuwbouw is in april beplijsterd geweest. Sinds vorige week draait de verwarming. We hopen er binnen dit en een maand in te kunnen trekken.
ik heb hier een zakske walnoten en zouten pindanoten op mijn bureau, dus ik al niet.En wie doet er mee aan ´No nut november´?![]()
2 zakjes pistachenootjes gekocht woensdag!ik heb hier een zakske walnoten en zouten pindanoten op mijn bureau, dus ik al niet.