Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Voor diegenen die moeilijkheden hebben met flossen kan ik GUM soft picks (small) aanbevelen.
Wat voor een flosser heb je Gua?Als flossen lastig is, is de beste oplossing een waterflosser, da's een soort mini-hogedrukreiniger voor je tanden. Dus je zit niet met draadjes die je bijna niet meer (van) tussen uw tanden krijgt of 6 verschillende borsteltjes omdat op de ene plek veel en de andere weinig plek is tussen uw tanden. En als je ziet hoeveel brol je nog weg spoelt zelfs na het flossen, werkt dat echt wel goed.
Is dat die van Philips dat je hebt? Ik heb mij al hele tijd afgevraagd of dat nu het waard is om te kopen, maar ik ben effectief veel geld kwijt aan die GUM-tandenstokers (zelfs als ik ze in Kruidvat koop tijdens 1+1-acties).Als flossen lastig is, is de beste oplossing een waterflosser, da's een soort mini-hogedrukreiniger voor je tanden. Dus je zit niet met draadjes die je bijna niet meer (van) tussen uw tanden krijgt of 6 verschillende borsteltjes omdat op de ene plek veel en de andere weinig plek is tussen uw tanden. En als je ziet hoeveel brol je nog weg spoelt zelfs na het flossen, werkt dat echt wel goed.
Okay. Ik had dit gevonden:Zo ene
Ik heb die toen in een of andere webshop waar ik me de naam niet meer van herinner, aan een serieuze korting gekocht. De serieuze korting heeft mijn keuze bepaald, dus misschien dat er wel betere zijn. Maar ben er wel tevreden van.
Okay. Ik had dit gevonden:
Nogal aan de prijzige kant en neemt ook wel wat plaats in beslag zo'n ding natuurlijk.
Tandarts raadt mij ook steevast aan om niet overdreven te spoelen na het poetsen, inderdaad voor de fluor.Niet spoelen na het poetsen is gewoon ranzig en caveman gedrag. Het is wel de bedoeling dat alle etensresten je mond verlaten.
Je kunt dan beter na het poetsen en spoelen nog eens naspoelen met Listerine, dan blijft en nog een beschermende laag achter in je mond die het beschermt.
Dat heb ik dus ook wel dat ik dorst krijg.spoelen na het poetsen: ja hoor.
ik krijg daar trouwens ook steeds zoveel dorst van, net na het tanden poetsen. Ik drink kort daarna zeker een half liter water.
flossen: ja 1 keer per week. Maar mijn tanden staan zo dicht bij elkaar dat ik op bepaalde plaatsen amper die flos er tussen krijg.
Maar dat kan je toch gemakkelijk oplossen door mondwater waarin fluoride zit na het poetsen eens goed in je mond te spoelen, dan blijft dat beschermende laag fluoride ook nog in je mond.Tandarts raadt mij ook steevast aan om niet overdreven te spoelen na het poetsen, inderdaad voor de fluor.
Voor de rest poets ik 2x per dag (elektrisch + sensoyne pro glazuur) en ook 'savonds de tanden allemaal flossen.
Ik flos meestal eerst en dan is de vuiligheid wel wegMaar dat kan je toch gemakkelijk oplossen door mondwater waarin fluoride zit na het poetsen eens goed in je mond te spoelen, dan blijft dat beschermende laag fluoride ook nog in je mond.
Als je geen mondwater met fluoride hebt, meng gewoon wat tandpaste met spoelwater en je hebt het.
Mijn punt is gewoon dat je mond niet spoelen na het poetsen gewoon ranzig is.
maar ik snap uw puntIk doe het ook s avonds (al skip ik soms wel is een dag). Niet echt de indruk dat mijn bek stinktTwee keer per dag met een elektrische tandenborstel.
Ik vind het opvallend dat als mensen één keer per dag poetsen, dit blijkbaar eerder 's avonds doen? Het lijkt me minder erg om met een stinkbek te gaan slapen dan zo 's ochtends de deur uit te gaan en de hele dag rond te lopen.
.Tot mijn eigen schande: Veel te weinig. 1x per dag in de ochtend om al het vuil uit mijn tanden te hebben als ik op straat kom. Eigenlijk zou ik ze ook in de avond moeten poetsen maar dat doe ik dus niet. Ik heb echter geselecteerd: Minder dan 1 keer per dag omdat ik het af en toe ook wel eens vergeet of wegens een erg drukke agenda.Anonieme poll, maar wel eerlijk in vullen aub.

Ik moet ook eens stoppen met cola drinken. Ik heb de indruk dat ik eerder last ga krijgen van mijn tanden door te veel cola te drinken (heel schadelijk voor de tanden), dan van te weinig te poetsen. Cola is echt een stille 'killer'.Vroeger veel gaatjes gehad maar de laatste 5 jaar niet meer sinds ik minder cola drink.