Veel polls van den Trump de laatste tijd. De verkiezingen komen eraan en dan weet hij alvast wat er speelt bij de bevolking!Anonieme poll, maar wel eerlijk in vullen aub.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel polls van den Trump de laatste tijd. De verkiezingen komen eraan en dan weet hij alvast wat er speelt bij de bevolking!Anonieme poll, maar wel eerlijk in vullen aub.

Er was toch dacht ik dat experiment die zo bekend is in de volksmond:Ik moet ook eens stoppen met cola drinken. Ik heb de indruk dat ik eerder last ga krijgen van mijn tanden door te veel cola te drinken (heel schadelijk voor de tanden), dan van te weinig te poetsen. Cola is echt een stille 'killer'.
Veel polls van den Trump de laatste tijd. De verkiezingen komen eraan en dan weet hij alvast wat er speelt bij de bevolking!![]()
Jullie bekommernis will be my nr1 priority !Ondanks dat het meurt, treed gewenning toch wel op. Ik denk dan aan een grote groep rokers bijvoorbeeld.Mij valt op hoe slecht de mondhygiëne van sommige mensen is. Er zijn mensen waarvan hun bek echt stinkt en ik m'n adem subtiel probeer in te houden als ze in mijn richting praten of zelf subtiel wat verder weg ga staan. Ik ga zo'n mensen bewust ontwijken. Vraag mij af of die mensen hun mond zelf niet ruiken, want aan zo'n geur kan je toch moeilijk wennen? Mij maakt het niet uit hoe vaak iemand zijn/haar tanden poetst, maar zorg gewoon dat je mond fris ruikt.
Bij rokers heb ik eigenlijk niet veel last van hun mondgeur. Het is meer zo'n dode vogel geur die uit bepaalde mensen hun mond komt.Ondanks dat het meurt, treed gewenning toch wel op. Ik denk dan aan een grote groep rokers bijvoorbeeld.
Ik vraag mij ook af van waar dit komt? Van extreem rottende tanden of komt dat dan eerder vanuit de luchtpijp of vanuit de slokdarm?Bij rokers heb ik eigenlijk niet veel last van hun mondgeur. Het is meer zo'n dode vogel geur die uit bepaalde mensen hun mond komt.

Geen idee waar die geur van komt. Ik vemoed idd van rottende tanden.Vraag me af van waar dit komt? Van extreem rottende tanden of komt dat dan eerder vanuit de luchtpijp of vanuit de slokdarm?
Ik poets mijn tanden niet voldoende, ik sta nochtans continue altijd ongegeneerd dichtbij anderen, en nog nooit heb ik een opmerking gekregen. OK, veel mensen zijn preuts en durven niks zeggen, maar als niemand iets zegt op 30 jaar tijd dan vermoed ik toch dat mijne bek niet stinkt. Ik ruik alvast niks speciaal.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat je zoiets zelf wel moet ruiken, maar misschien is dat niet zo. Ik check m'n adem altijd zelf voor ik buiten ga en heb ook altijd kauwgom in m'n auto liggen.Reflux is een gekende die een stinkende bek kan veroorzaken. Dan mag je idd poetsen wat je wil...Ik vermoed dat dit niet per se *altijd* een tandprobleem is.
Mij valt op hoe slecht de mondhygiëne van sommige mensen is. Er zijn mensen waarvan hun bek echt stinkt en ik m'n adem subtiel probeer in te houden als ze in mijn richting praten of zelf subtiel wat verder weg ga staan. Ik ga zo'n mensen bewust ontwijken. Vraag mij af of die mensen hun mond zelf niet ruiken, want aan zo'n geur kan je toch moeilijk wennen? Mij maakt het niet uit hoe vaak iemand zijn/haar tanden poetst, maar zorg gewoon dat je mond fris ruikt.
Wij hebben zo'n model van Philips gehad maar ik vond dit precies niet zo goed werken. Mijn tanden staan bovenaan vrij dicht en ik moest steeds zoeken naar de spleetjes tussen mijn tanden. Een maand volgehouden en daarna was het voorgoed in de kast belandAls flossen lastig is, is de beste oplossing een waterflosser, da's een soort mini-hogedrukreiniger voor je tanden. Dus je zit niet met draadjes die je bijna niet meer (van) tussen uw tanden krijgt of 6 verschillende borsteltjes omdat op de ene plek veel en de andere weinig plek is tussen uw tanden. En als je ziet hoeveel brol je nog weg spoelt zelfs na het flossen, werkt dat echt wel goed.
Doet me er aan denken, ook elke poetsbeurt de tong zeker niet vergeten tot alle drap er af isEen stinkende adem heeft vaak niets met de tanden zelf te maken, maar eerder met de bacteriën die in je mond leven. Bacteriën op je tong, tussen je tanden, in je keel, ... Maar het kan ook komen door bijvoorbeeld ontsteking van je tandvlees, medicijnen, chemobehandeling, diabetes, ...

Een stinkende adem heeft vaak niets met de tanden zelf te maken, maar eerder met de bacteriën die in je mond leven. Bacteriën op je tong, tussen je tanden, in je keel, ... Maar het kan ook komen door bijvoorbeeld ontsteking van je tandvlees, medicijnen, chemobehandeling, diabetes, ...
Tong poetsen is idd belangrijk. En zelfs als het door iets is zoals chemobehandeling of diabetes, veronderstel ik dat je dit toch kan verdoezelen met kauwgom o.i.d.? Mijn adem ruikt ook niet altijd even fris naargelang wat ik gegeten heb of als ik niet genoeg gedronken heb, maar als ik mijn tanden niet kan poetsen omdat ik op locatie ben of te weinig tijd heb, heb ik altijd kauwgom bij.Vaak poetsen die mensen hun tanden wel goed, maar nooit de tong. De bacteriën en de stank komen van de tong.
Zie: C11
Ik brand dit weg met een glaasje alcoholTong poetsen is idd belangrijk. En zelfs als het door iets is zoals chemobehandeling of diabetes, veronderstel ik dat je dit toch kan verdoezelen met kauwgom o.i.d.? Mijn adem ruikt ook niet altijd even fris naargelang wat ik gegeten heb of als ik niet genoeg gedronken heb, maar als ik mijn tanden niet kan poetsen omdat ik op locatie ben of te weinig tijd heb, heb ik altijd kauwgom bij.

Die naam...Okay. Ik had dit gevonden:
Nogal aan de prijzige kant en neemt ook wel wat plaats in beslag zo'n ding natuurlijk.