Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, ik herinner het me nog al te goed.Als je in een relatie bent en op een bepaald moment besluit om zonder verder te gaan is dat wel een psychologische drempel (in positieve zin), vind ik. Dat speelt toch ook wel een rol.
Maar da's inderdaad puur psychologisch en dat was bij mij niet iets wat ik met one night stands wilde doen omdat de risico's voor mij een gigantische turn off waren.Hahaha, ik herinner het me nog al te goed.Maar da's inderdaad puur psychologisch en dat was bij mij niet iets wat ik met one night stands wilde doen omdat de risico's voor mij een gigantische turn off waren.
Voor we hier verder zijn gegaan hebben we eerst een soa-test gedaan. Dit voornamelijk door problemen bij mijn partner in het verleden. Alleen al op die uitslag wachten is vervelend. De fun achteraf des te beter.
"Een dag ni gepoept is een dag ni geleefd."Die resultaten krijgt ge toch een dag later of zo?
Geen idee meer hoe het exact is gegaan, maar 6 jaar terug heb ik daar 3 dagen op kunnen wachten via de huisdokter.Die resultaten krijgt ge toch een dag later of zo?
Als je de vrijdag langs gaat wel, jaGeen idee meer hoe het exact is gegaan, maar 6 jaar terug heb ik daar 3 dagen op kunnen wachten via de huisdokter.

Bij stormweer is elk gat een haven.De boot vaart dan niet uit. De zee is dan te onrustig.
Bij stormweer is elk gat een haven.

Ik denk het wel hoor.![]()
Ik kan toch ècht niet de enigste zijn die hier aan denkt bij die uitspraak?![]()
Het is bij mij 23 jaar geleden en loop hier op diene aardkloot inderdaad als een zombie rond."Een dag ni gepoept is een dag ni geleefd."
23 jaar niet meer van de grond gekomen?Het is bij mij 23 jaar geleden en loop hier op diene aardkloot inderdaad als een zombie rond.
Als hij net 23j oud is, komt dat nog wel goed!23 jaar niet meer van de grond gekomen?
Gaat het nog lukken als het er weer eens van komt?

Alle @Mulan, help die jongen dan eens. Het is in een oude casserole dat ge het beste vlees baktAls hij net 23j oud is, komt dat nog wel goed!![]()

Ik zeg nergens dat ge geld moet vragen heEuh.. Bedankt om me te willen prostitueren?

Dan pakt ge de bruine dreefOok niet wanneer de russen parijs binnen gevallen zijn? Ze zeggen wel dat een goede schipper door de rode zee vaart maar ik hou de boot liever proper.

Hij wou het net PROPER houden!Dan pakt ge de bruine dreef![]()