Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
Als je in een relatie bent en op een bepaald moment besluit om zonder verder te gaan is dat wel een psychologische drempel (in positieve zin), vind ik. Dat speelt toch ook wel een rol.
Hahaha, ik herinner het me nog al te goed. 😅 Maar da's inderdaad puur psychologisch en dat was bij mij niet iets wat ik met one night stands wilde doen omdat de risico's voor mij een gigantische turn off waren.

Hahaha, ik herinner het me nog al te goed. 😅 Maar da's inderdaad puur psychologisch en dat was bij mij niet iets wat ik met one night stands wilde doen omdat de risico's voor mij een gigantische turn off waren.

Gij date duidelijk vrouwen met de verkeerde job!

Voor we hier verder zijn gegaan hebben we eerst een soa-test gedaan. Dit voornamelijk door problemen bij mijn partner in het verleden. Alleen al op die uitslag wachten is vervelend. De fun achteraf des te beter.

Voor we hier verder zijn gegaan hebben we eerst een soa-test gedaan. Dit voornamelijk door problemen bij mijn partner in het verleden. Alleen al op die uitslag wachten is vervelend. De fun achteraf des te beter.

Die resultaten krijgt ge toch een dag later of zo?

Al
Geen idee meer hoe het exact is gegaan, maar 6 jaar terug heb ik daar 3 dagen op kunnen wachten via de huisdokter.
Als je de vrijdag langs gaat wel, ja 🤷🏼‍♀️

Hier trouwens net hetzelfde met de ex, eerst langs de huisarts en pas met groen licht de condooms achterwege gelaten, tenzij bij antibioticagebruik.

Bij stormweer is elk gat een haven.
BERkzV9CcAAi79-

Ik kan toch ècht niet de enigste zijn die hier aan denkt bij die uitspraak? 🙈

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan