Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
Vindt nog iemand de titel wel ironisch aangezien het nu over seksspeeltjes gaat?
"Hebt u een vaste partner?"
- Ja, de naam is Hole-a-Tron 3000"
"..."

Krijgt Nonneke commissie op die pakskes? :unsure:
I wish, ik ga mij een webshop moeten starten. De psychologencommisie kan alvast mijn titel niet intrekken :woohoo:

(maar ze zijn allemaal die satisfyer aant bestellen denk ik, en die werd voorgesteld door iemand anders)

Laatst bewerkt:
Hier ook vandaag. :laugh:
Vandaag te drukke dag om daarvoor thuis te blijven, anders zaten er waarschijnlijk wel 2 heel identieke doosjes in dat busje 🤪

Dit glijmiddel verkopen ze ook bij bol en kan ik absoluut aanraden!

Vandaag te drukke dag om daarvoor thuis te blijven, anders zaten er waarschijnlijk wel 2 heel identieke doosjes in dat busje 🤪

Afzetterij.. Gewoon eens op spuwen of als het toch fancy moet zijn een pak boter van everyday.

@Mulan
Haha, ik zat niet zo ver van het bedrag dat je betaalde voor 2 speeltjes 10 jaar terug en heb t idee dat ik een halve winkel heb opgekocht.

Voor glijmiddel ben ik voor deze gegaan + het wit product

Hier is het afhalen bij AH, ik hoop op een bijna lege winkel en geen popup op hun scherm met de inhoud. :laugh:

Margarine voor de vegans dan. :tongue:
Nou, dat wordt een pittige verjaardag voor de vrouw dan! 😂😂😂😂

Toch ineens een kluis gekocht zodat de kinderen er nu of in de toekomst niet aan kunnen om mee te spelen of om vervelende sociale situaties te vermijden? 😏

Nou, dat wordt een pittige verjaardag voor de vrouw dan! 😂😂😂😂

Toch ineens een kluis gekocht zodat de kinderen er nu of in de toekomst niet aan kunnen om mee te spelen of om vervelende sociale situaties te vermijden? 😏
Zet jij zo'n dingen niet op de keukenkast? Geeft leuke gesprekken aan tafel.

Qua glijmiddel kan niets toppen aan: https://www.bol.com/be/nl/p/eros-cl...h=rgYL34Kml9Z2gc3aWRROTg.2_32.33.ProductTitle

Vindt nog iemand de titel wel ironisch aangezien het nu over seksspeeltjes gaat?
"Hebt u een vaste partner?"
- Ja, de naam is Hole-a-Tron 3000"
"..."
Dit is er anders eentje die hier de frequentie de hoogte in jaagt... Ideale voorspel, zeker op verplaatsing... Wat achteloos op je smartphone de toy van mijn vriendin aansturen... Is ook de ideale manier om mij mee te krijgen naar plaatsen als pakweg Ikea :)

https://www.bol.com/be/nl/p/lovense...h=kryjgyQp421uV-NtkzpOKw.2_20.21.ProductImage

Voorlopig stelt zich dat probleem nog niet, maar daar moet in de toekomst idd wel aan gedacht worden.
In een doos bovenop een hoge kast zitten we voorlopig nog een paar jaar safe. :laugh:

Dit is er anders eentje die hier de frequentie de hoogte in jaagt... Ideale voorspel, zeker op verplaatsing... Wat achteloos op je smartphone de toy van mijn vriendin aansturen... Is ook de ideale manier om mij mee te krijgen naar plaatsen als pakweg Ikea :)

https://www.bol.com/be/nl/p/lovense...h=kryjgyQp421uV-NtkzpOKw.2_20.21.ProductImage
Toch eens overwegen hier, hebben de satisfy er Pro al een tijdje en dan nog een roze, die satisfyer is echt aan te raden volgens mijn madam :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan