Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wellicht appreciëren de dames moderatoren de nuttige info hier omdat ze niet ingrijpen?Vindt nog iemand de titel wel ironisch aangezien het nu over seksspeeltjes gaat?
"Hebt u een vaste partner?"
- Ja, de naam is Hole-a-Tron 3000"
"..."

Ik verwacht alvast morgen een pakje!Wellicht appreciëren de dames moderatoren de nuttige info hier omdat ze niet ingrijpen?![]()

Veel plezier ermeeIk verwacht alvast morgen een pakje!![]()

I wish, ik ga mij een webshop moeten starten. De psychologencommisie kan alvast mijn titel niet intrekkenKrijgt Nonneke commissie op die pakskes?![]()

Vandaag te drukke dag om daarvoor thuis te blijven, anders zaten er waarschijnlijk wel 2 heel identieke doosjes in dat busjeHier ook vandaag.![]()

Afzetterij.. Gewoon eens op spuwen of als het toch fancy moet zijn een pak boter van everyday.Vandaag te drukke dag om daarvoor thuis te blijven, anders zaten er waarschijnlijk wel 2 heel identieke doosjes in dat busje
Dit glijmiddel verkopen ze ook bij bol en kan ik absoluut aanraden!
![]()
Pjur Woman - 100 ml | bol
Pjur Woman - 100 ml. Pju Women glijmiddel is speciaal gemaakt voor vrouwen, juist om je op en top vrouw mee te voelen. Op het moment dat het lichaam uit...www.bol.com

Margarine voor de vegans dan.Afzetterij.. Gewoon eens op spuwen of als het toch fancy moet zijn een pak boter van everyday.

Nou, dat wordt een pittige verjaardag voor de vrouw dan!@Mulan
Haha, ik zat niet zo ver van het bedrag dat je betaalde voor 2 speeltjes 10 jaar terug en heb t idee dat ik een halve winkel heb opgekocht.
Voor glijmiddel ben ik voor deze gegaan + het wit product
Hier is het afhalen bij AH, ik hoop op een bijna lege winkel en geen popup op hun scherm met de inhoud.
Margarine voor de vegans dan.![]()

Zet jij zo'n dingen niet op de keukenkast? Geeft leuke gesprekken aan tafel.Nou, dat wordt een pittige verjaardag voor de vrouw dan!
Toch ineens een kluis gekocht zodat de kinderen er nu of in de toekomst niet aan kunnen om mee te spelen of om vervelende sociale situaties te vermijden?![]()
Qua glijmiddel kan niets toppen aan: https://www.bol.com/be/nl/p/eros-cl...h=rgYL34Kml9Z2gc3aWRROTg.2_32.33.ProductTitleVandaag te drukke dag om daarvoor thuis te blijven, anders zaten er waarschijnlijk wel 2 heel identieke doosjes in dat busje
Dit glijmiddel verkopen ze ook bij bol en kan ik absoluut aanraden!
![]()
Pjur Woman - 100 ml | bol
Pjur Woman - 100 ml. Pju Women glijmiddel is speciaal gemaakt voor vrouwen, juist om je op en top vrouw mee te voelen. Op het moment dat het lichaam uit...www.bol.com
Dit is er anders eentje die hier de frequentie de hoogte in jaagt... Ideale voorspel, zeker op verplaatsing... Wat achteloos op je smartphone de toy van mijn vriendin aansturen... Is ook de ideale manier om mij mee te krijgen naar plaatsen als pakweg IkeaVindt nog iemand de titel wel ironisch aangezien het nu over seksspeeltjes gaat?
"Hebt u een vaste partner?"
- Ja, de naam is Hole-a-Tron 3000"
"..."
Voorlopig stelt zich dat probleem nog niet, maar daar moet in de toekomst idd wel aan gedacht worden.Toch ineens een kluis gekocht zodat de kinderen er nu of in de toekomst niet aan kunnen om mee te spelen of om vervelende sociale situaties te vermijden?![]()

Toch eens overwegen hier, hebben de satisfy er Pro al een tijdje en dan nog een roze, die satisfyer is echt aan te raden volgens mijn madamDit is er anders eentje die hier de frequentie de hoogte in jaagt... Ideale voorspel, zeker op verplaatsing... Wat achteloos op je smartphone de toy van mijn vriendin aansturen... Is ook de ideale manier om mij mee te krijgen naar plaatsen als pakweg Ikea
https://www.bol.com/be/nl/p/lovense...h=kryjgyQp421uV-NtkzpOKw.2_20.21.ProductImage