Hoe vertel je... Confessions!

Annehthys

New member
Hi iedereen!

Ken je het gevoel? Je hebt al jaren iets op je maag liggen en je durft het niet te zeggen (tegen persoon X). Een geheim, een verhaal, een gebeurtenis, een moeilijk verleden, ...
Maar waarom durf je het niet? Is het een moeilijk boodschap of weet je niet hoe te vertellen, is het nooit het juiste moment, ...

Mijn vraag: waar zitten jullie mee en waarom heb je het nog niet durven zeggen?

Laatst bewerkt:
soms vind ik ook dat zwijgen geen optie meer is, maar dan bedenk ik dat sommige mensen een handicap hebben waardoor ze niet kunnen spreken en dat helpt me volhouden.

Haha, gotcha! Sorry, ik ben nieuw hier, maar dat weet ik nu ook. Dank voor te delen, moedig ;-)
Dank u, ik heb inderdaad alle moed moeten bijeen rapen.

Alle gekheid op een stokje daar gelaten, als zwijgen geen optie meer is ben je in mijn ogen het moeilijkste punt al gepasseerd. Mij lijkt het eerder altijd moeilijker te zijn om de afweging te maken of je bepaalde geheimen wel of niet openbaar maakt en zeker wanneer je niet de enige "benadeelde" in het verhaal bent.

In de categorie ik ga even naar een forum om een vage post te maken kan dit wel tellen.

Inhoud aan het zoeken voor een artikel in Dag Allemaal of gewoon aan het vervelen ?

Ik luister graag naar Pommelien Thijs, maar mijn vrienden denken allemaal dat ik een trve kvlt black metal dude ben. Voila het is eruit.

Bekke gelijk dees.

slayer.jpg

Ik was den tonnie zijn red alert kwijtgespeeld en een jaar later dierf ik het niet meer teruggeven na dat het terug boven water kwam.
Sorry Tonnie.

Terug
Bovenaan