Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik interpreteer dat altijd als groter dan 20 en kleiner dan 24, niet groter of gelijk aan 20 en kleiner of gelijk aan 24.20 valt nochtans netjes in categories "tussen 20 en 24"....
)
Werkgever 1: 33
Werkgever 2: 28 (aan de lage kant voor bank-verzekeraar, maarja wat doe je eraan)
Je vergeet Allerzielen op 2 november nog.Federaal Ambetantenaar :
26 wettelijke
0 anciënniteit (vanaf 45, elke 5 jaar tot u 59 krijg je er 1 extra, vanaf 60 krijg je er elk jaar 1 bij tot 64)
12 ADV
5 tussen kerst en nieuwjaar
2-3 brugdagen (verandert elk jaar)
1 koningsdag
Dat zou het moeten zijn, denk ik. Al ben ik niet 100% zeker of het eerlijk is om die dagen tussen kers en nieuwjaar op te nemen. Aangezien dit het principe bluts met de buil is van die 10 wettelijke feestdagen voor als die tijdens een week-end vallen. In de private sector krijg je die sowieso de volgende werkdag, of zo had ik toch verstaan. Bij de federale ambtenaren worden die in reserve gehouden om kerst naar nieuw op te vullen.
Mij zou het dan ook logischer lijken dat ik 41-42 verlofdagen heb als je het correct zou willen vergelijken. Wat natuurlijk nog altijd mooi is.
Anders is het 46-47.

Je vergeet Allerzielen op 2 november nog.![]()
Dat is geen officiële wettelijke feestdag.Dat is toch 1 van die wettelijke feestdagen ? Die we niet mochten meetellen.
Voor de rest, niet de eerste keer dat ik op een verlofdag ben aangezet naar het werk om daar aan te komen en voor een gesloten deur te staan. En sinds telewerk al regelmatig voorgevallen dat ik een volledige dag gewerkt heb en pas de volgende dag doorhad dat het een verlofdag is/was.
Al helpt de outlookagenda daar tegenwoordig wel bij om dat te voorkomen sinds ik mijn verlofdagen daarin al op voorhand definieer.
ok +1 danDat is geen officiële wettelijke feestdag.
.