Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest je in Hollow Knight ook betalen om bankjes te activeren? Ik dacht dat je alleen de mappen en fast travel moest betalen? Allezins bij momenten is dit wel irritant, soms moet ik farmen omdat ik net daarvoor iets gekocht heb.
Ja, maar niet zo vaak.
Ja ik heb dat ook gehad. Op een bepaald moment was ik helemaal aan het begin van het spel terug belandt (als ge in de juiste gaten valt kan dat blijkbaar) en dan heb ik besloten om de mappen volledig te verkennen en rosaries te farmen zodat ik genoeg heb om alle maps te kopen + extra's eventueel. En al enkele nieuwe bosses tegengekomen.Best vaak ook ze. Denk dat het evenveel is.
Soms wel ruk, als je een weg neemt waar geen bankje zit (en je nog geen map hebt). Heb gisteren 40 minuten gezocht achter mijn cocoon. Had beter wat rosaries gaan famen in moss garden, dat gaan aan 2000 per iur oid.
.Ik kan dat zijwaarts pogo-en niet gewoon worden, qua platformen en aanvallen.
Op een gegeven ogenblik zag ik zo'n drie bloemen en geen platform in de verte. Ben dan teruggekeerd.
Ik vind de bossfights nog ok, de gevechten waar ge vecht tegen meer dan 1 tegenstander tegelijkertijd vind ik nog knap lastig. Ontwijk ge een aanval van de ene, zal die andere u wel raken omdat ge teveel naar die ene aan het kijken was... Meer dan 1 vijand in de gaten houden is knap lastig voor mij.Je kan andere crest vindrn, eentje heeft de moveset van HK. Volhouden.
Er moet nog heel veel gepogeld worden...
Maar... Silksong is toch een partij moeilijker dan HK. Heb het in de fights knap lastig, bij hollow knight was dat pas late game, grimm en hollow knight zelf. Maar hier is dat al mid game.
.Dat is gewoon omdat jij zoveel ervaring hebt met Metroidvania games en/of skilled genoeg bentIk vind deze niet moeilijk dan Hollow Knight. Hollow Knight was ook moeilijk in het begin maar op het einde doenbaarder door de vele upgrades die je kon vinden. Ik start nu aan Act 2 in Silksong en heb hetzelfde gevoel.
. Dit is echt een pak moeilijker dan Hollow Knight hoor. Al vaak gefrustreerd geweest hier
.
. Dus heb toch enkele momenten van frustatie gehad. Hollowknight is al heel wat jaren geleden, maar ik kan me echt niet herinneren dat ik daar hetzelfde gevoel had en die heb ik ook zo goed als 100% uitgespeeld (wel nooit de DLC gedaan).Voor wat het waard is: het is gemiddeld inderdaad iets moeilijker dan Hollow Knight, maar zelfs Silksongs taaiste segmenten zijn nog altijd niet even veeleisend als de post-launch updates van Hollow Knight, zoals Nightmare Grimm, Path of Pain en de latere uitdagingen van Godshome. Hornet maakt daarenboven in Silksong ook een groot verschil uit: ze is op korte tijd veel meer behendig en je kunt ter vergelijking meer combat-gerelateerde opties vinden, zonder al te veel uitleg hierover te geven. Het merendeel van de tegenstanders kunnen met als gevolg niet even goed bijbenen, al bestaan er wel een paar selecte vijanden die je het vuur aan de schenen kunnen leggen. Dat je (praktisch) van begin af aan in meerdere richtingen kunt gaan, helpt ook wel wat betreft de difficulty curve zodra je plots tegen een figuurlijke muur loopt, maar dat was in zekere mate eveneens present in Hollow Knight.Damn, als ik het zo hoor is Silksong een pak moeilijker dan HK. Dan weet ik niet of ik de moed vind om er aan te beginnen. HK is veruit de moeilijkste game die ik ook uitspeelde en het is omwille van hoe goed die game in elkaar zit dat ik de motivatie vond om door te ploeteren. Letterlijk honderdvijftig keer die tweede battle met Hornet gedaan.
Goh, op zich zeker niets mis mee, maar dan hadden ze toch wel op voorhand een bericht mogen sturen dat we onze tenen mochten uitkuisen.Ik ben blij dat het spel zo uitdagend is. Anders is het weer te snel voorbij allemaal
.(...) dan kom ik in Greymoor terecht.Ik vind de bossfights nog ok, de gevechten waar ge vecht tegen meer dan 1 tegenstander tegelijkertijd vind ik nog knap lastig.
. Ik mis de wesp met zijn drie vuurbollen van HK...Is die eerste ook zo moeilijk ?
).
. Maar weet niet of je er geraakt zonder eerst rechts te gaan.Eigenlijk maar een recente trend. Metroid was nooit moeilijk, mechanisch gesproken. Castlevania nog minder.Dat is eigen aan het genre.