Hollow Knight: Silksong

Father of the flame?

Ik moet nog 1 melodie hebben maar die zit achter een gauntlet waar ik op dit moment niet voorbij raak. (High Halls Forum)
Ja idd! Die mechanic was gewoon supervervelend voor mij met de Hunter crest :D. Die gauntlet is idd pittig, ik heb daar al m'n traps voor gespaard tot het laatste battle en dan gewoon alles gespammed.

Cogwork Dancers

Damn da's nu eens een leuk gevecht :love2:

EDIT: En gezien op Youtube Shorts dat er een prison scene is als ge u laat cagen door een Wardenfly. Er is er eentje in Deep Docks maar die heb ik al dood gemept. Hopelijk zijn er nog meer Wardenflies, zou graag die prison stuk zelf eens doen.

Cogwork Dancers

Damn da's nu eens een leuk gevecht :love2:

EDIT: En gezien op Youtube Shorts dat er een prison scene is als ge u laat cagen door een Wardenfly. Er is er eentje in Deep Docks maar die heb ik al dood gemept. Hopelijk zijn er nog meer Wardenflies, zou graag die prison stuk zelf eens doen.
Die zit in mijn top 3! Ah, ik wist niet dat vijand niet respawned, heb me per toeval laten vangen door zo ééntje. Later kom je daar wel op uit en er is blijkbaar nog één rechtsboven in Deep Docks: "Just above the upper right bench that is on the border of deep docks and far fields. You need the wall climb for it."

Die zit in mijn top 3! Ah, ik wist niet dat vijand niet respawned, heb me per toeval laten vangen door zo ééntje. Later kom je daar wel op uit en er is blijkbaar nog één rechtsboven in Deep Docks: "Just above the upper right bench that is on the border of deep docks and far fields. You need the wall climb for it."
Bedoel je dat er een tweede in Deep Docks zit? Dacht dat er maar 1 was en die heb ik al neer.

Ben ondertussen erachter gekomen dat er nog eentje is in Bilewater. Greymoor blijkbaar ook maar die ben ik nooit tegengekomen, zou links van de Bellway zijn maar niet gezien.

Bedoel je dat er een tweede in Deep Docks zit? Dacht dat er maar 1 was en die heb ik al neer.

Ben ondertussen erachter gekomen dat er nog eentje is in Bilewater. Greymoor blijkbaar ook maar die ben ik nooit tegengekomen, zou links van de Bellway zijn maar niet gezien.
Derp, overgelezen dat die van jou in Deep Docks was. De andere is idd in Greymoor, dat is links van de transport dacht ik.

Derp, overgelezen dat die van jou in Deep Docks was. De andere is idd in Greymoor, dat is links van de transport dacht ik.
Ben in Greymoor nooit een Wardenfly tegengekomen, inclusief op die locatie (met Bellway bedoelde ik dus de transport). Misschien spawnt die enkel onder bepaalde condities.

Bon ik ben onderweg naar Bilewater.

Bon ik ben onderweg naar Bilewater.
793aa1d4-21f8-43eb-9fe7-17e5f5a3ede9-profile_image-150x150.png

De rit naar Bilewater is gecancelled. Via Whispering Vaults of Underworks daarbinnen geraken lukte niet, dus ging ik naar Greymoor om te kijken of het via daar zou lukken. Maar toen ik de Bellway verliet merkte ik dat de monsters opeens weg waren (normaal zie je altijd eentje met een staf juist als je de Bellway verlaat) en toen ik uitzocht waarom, werd ik verrast door een Wardenfly. Me uiteraard laten vangen en de prison escape sequence is compleet. (y)

Gisteren ook Trobbio neergemept, ook een leuke boss. Clawline gevonden en vandaag Mount Fay beklimmen.

Toch ongelooflijk hoeveel je al gezien kan hebben en tis nauwelijks helft van het spel. :D Schandalig dat ze hier maar 20 EUR voor vragen, had gerust het dubbele mogen zijn. Oh en de muziek in bepaalde zones zoals Cogwork Core is prachtig.

Ok Mount Fay = Path of Pain... Convince me otherwise.

(tbh helft van het spel zit vol mini-PoPs die niet optioneel zijn)

Gewoon doorzetten en geniet achteraf van je reward!
Ik heb de reward sinds mn laatste post, maar geen haar op mijne lelijk hoofd dat eraan denkt toe te geven dat het mij bijna 5 uur gekost heeft om daarboven te geraken... Ik ga gewoon liegen en zeggen dat het me maar ne half uurke gekost heeft.

Bon nu kan ik de stukken van vroegere zones farmen waar ik niet eerder aan geraakte.

Ik moet nog 1 melodie hebben maar die zit achter een gauntlet waar ik op dit moment niet voorbij raak. (High Halls Forum)
Dit weekend niet kunnen spelen dus nu pas kunnen verder doen en eindelijk gelukt. Tools spam op het einde was de oplossing.

Sinner's Road en Bilewater aan het verkennen, Phantom tegengekomen. Eerst dacht ik dat ik dit gevecht niet ging kunnen vanwege de highspeed attacks, maar tis toch gelukt en niet al te veel tries moeten doen.

Reaper Crest is :love2: De range is gewoon te zalig. Benieuwd of ik 1 van de andere Crests die ik nog moet verzamelen, beter ga vinden dan Reaper.

40 uur op de teller en Act 2 is uit! Eindbaas viel eigenlijk goed mee in vergelijking met andere bazen in dit spel. (Beast crest gebruikt)
Voor Act 3 te unlocken ga ik blijkbaar nog wat stuff moeten doen. Ik heb de meeste sidequests afgerond maar blijkbaar niet genoeg of niet de juiste.

Laatst bewerkt:
Gezien ze op mijn algo gelukkig nog wel verschijnen. Dringend eens een boek of 2 van Yahtzee kopen voor al die entertainende reviews over de jaren heen.

Wie die ene Bench in Bilewater bedacht heeft wil ik doodgraag een knuffel geven. :angry:

Als ge Bilewater grotendeels verkend heb weet ge over welke Bench ik het heb.

EDIT:
ADD GAUNTLET ELKE KEER ALS GE DE BOSS WIL VECHTE ZIJDE SERIEUS

Kunnen we dit classificeren als een haatmisdrijf van de devs? Dit is gewoon sadistisch...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan