Die verborgen bench heb ik al gevonden, tesamen met een Memory Locket.Ik vond dat nog wel grappig. Btw er is wel degelijk een bench in Bilewater, goed zoeken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die verborgen bench heb ik al gevonden, tesamen met een Memory Locket.Ik vond dat nog wel grappig. Btw er is wel degelijk een bench in Bilewater, goed zoeken.

Wie die ene Bench in Bilewater bedacht heeft wil ik doodgraag een knuffel geven.![]()
Ik herhaal:Kheb net de baas in Bilewater verslagen... man toch wat een zever zelf met mijn needle op level 3.
Voor wat het waard is: het spel begint een beetje traag om sfeer te scheppen, gameplay-regels te tonen, enzovoort, maar na de eerste twee abilities (die dicht bij elkaar zijn) opent zowel de wereld als je skill set wat meer. Ik wens je succes!Heb die eerste eens gedownload keer kijken of t mijn ding is ma vrees ervoor
Is da uwe review voor dit spel of moet die nog komen?Voor wat het waard is: het spel begint een beetje traag om sfeer te scheppen, gameplay-regels te tonen, enzovoort, maar na de eerste twee abilities (die dicht bij elkaar zijn) opent zowel de wereld als je skill set wat meer. Ik wens je succes!

. Mis ook nog één silk skill maar heb geen guide gebruikt dus zal voor nadien zijn. Wel echt groot verschil qua moeilijkheid met Hollow Knight imo! Moeilijkste bazen waren voor mij
75 uur op zo een spel is eigenlijk wel zotWas weer een topper! Ben gegaan voor het True Ending, 75u haha. Heb 85% completion, geen zin om voor de laatste tools nog rosaries te gaan grinden en zal ook nog wel 1 silk spool missen. Mis ook nog één silk skill maar heb geen guide gebruikt dus zal voor nadien zijn. Wel echt groot verschil qua moeilijkheid met Hollow Knight imo! Moeilijkste bazen waren voor mij
. Favoriete bosses warenSkarrsinger Karmelita en Lost Lace. Lost Lace gewoon veel damage op korte tijd als je je daar even mispakt. Op Karmelita echter boekte ik eerst maar heel langzaam vooruitgang, wel echt nice als je het dan eindelijk beheerst! Ik ben zeker 2 à 3 uur bezig geweest met Karmelita haha, zo'n 2u, 2u30 met Lost Lace schat ik. Savage Beastfly (1) was irritant als je nog niet zoveel met silk skills speelt en Last Judge duurde ook wel even eerdat ik voldoende punishte maar hele andere categorie dan de andere twee
! Favoriete zone denk ik de Putrified Ducts, area zelf is niet zo top maar die muziek is zo nice, doet me denken aan Eternal Darkness, zalige horrorsfeer!Cogwork Dancers (en hun echte vorm), First Sinner, Crust King Khann, Skarrsinger Karmelita en Lost Lace
Lol yup, ik denk dat het gemiddelde rond de 40-50u zit voor het True Ending (Act 3 uitgespeeld). Was nochtans enkel echt blocked (meerdere uren retries) op 2 bosses, maar heb wel sowieso de hele wereld ook een paar keer gedaan bij het zoeken naar zaken voor bepaalde quests75 uur op zo een spel is eigenlijk wel zot
. Ik zal gewoon sucken haha.Je kan het Fast Travel-beestje wél aaien, namelijk met je Attack.![]()
Review: Hollow Knight: Silksong
Een stelletje Australische animators die uit het niets verschenen en plotseling één van de fijnste Metroidvania's van het laatste decennium verzonnen, ondanks dat ze amper knowhow hadden wat betreft game-productie? Met all-timers zoals Castlevania: Symphony of the Night, Super Metroid en Cave...www.beyondgaming.be
Je kan het Fast Travel-beestje wél aaien, namelijk met je Attack.
(verhoogt dat de score met een half puntje?)
Niet teder genoeg, geen extra punten.Je kan het Fast Travel-beestje wél aaien, namelijk met je Attack.
(verhoogt dat de score met een half puntje?)