ilgonwe
Well-known member
De datum van het vierde seizoen is bekend, vanaf dinsdag 25 februari begint het:
communicatie.vtm.be
Deze keer doen er vier koppels mee, ze beloven "vier keer zoveel spanning".
De koppels (ze beginnen met 8 die na de eerste kamer vervellen tot 4):
www.hln.be
Het derde seizoen vond ik wat slaapverwekkend, dus ik denk dat ze de dynamiek wat willen opkrikken met vier koppels. Ondertussen hebben ze bij VTM het aantal sponsors in hun programma's opgeschroefd dus denk dat daar ook de tijd verder mee wordt opgevuld.
Laat de discussies over de bouwkabouters en megalage sponsorprijzen waar je als kijker enkel van kan dromen maar opnieuw beginnen!
Vier panden, vier keer zoveel spanning: alles of niets in het nieuwe seizoen van Huis Gemaakt
Nieuw seizoen vanaf 25 februari elke dinsdag en donderdag om 20u40 bij VTM
communicatie.vtm.be
De koppels (ze beginnen met 8 die na de eerste kamer vervellen tot 4):
‘Belgium’s got talent’-kandidate, een rioolinspecteur en bootverhuurders: deze 8 koppels strijden om droomwoning in ‘Huis gemaakt’
Eén droomhuis en acht koppels die alles op alles zetten om het te winnen. Op 25 februari geeft VTM de aftrap van het nieuwe seizoen van ‘Huis gemaakt’. Deze kandidaten klussen en renoveren erop los onder het kritische oog van aannemer Cerina Marchetta, interieurarchitect Bart Appeltans en...
Het derde seizoen vond ik wat slaapverwekkend, dus ik denk dat ze de dynamiek wat willen opkrikken met vier koppels. Ondertussen hebben ze bij VTM het aantal sponsors in hun programma's opgeschroefd dus denk dat daar ook de tijd verder mee wordt opgevuld.
Laat de discussies over de bouwkabouters en megalage sponsorprijzen waar je als kijker enkel van kan dromen maar opnieuw beginnen!
Laatst bewerkt: