Huis kopen - Een nieuw begin

Wat is jouw woning situatie?

• Totaal aantal stemmers
    633
Vraag vooraf het epc-attest, zo een score was ruim 30j terug de norm dus ik vermoed dat zowel dak als ramen opnieuw moeten gedaan worden als je je niet blauw wil betalen aan stookkosten 😔
Ja ben ik me wel van bewust. Maar is wel interessant nu om te renoveren richting beter EPC.

Ja keuken, vloer, zonnepanelen etc. Woning ligt ver onder ons budget voor afgewerkte woning. Denk niet dat ze die stoof gebruiken, aangezien er staat dat verwarmingsketel net vernieuwd is.
CV is allemaal opbouwleidingen. Goed als u dat niet stoort, mij viel het direct op. En zien er mij in veel ruimtes kleine radiatoren uit voor die ruimtes

Ook wel rekening houden dat het 2 huizen van het KSA terrein ligt waar ook fuiven/streekbieravonden gehouden worden enzo (pre-corona toch, volgens facebook) :p

CV is allemaal opbouwleidingen. Goed als u dat niet stoort, mij viel het direct op. En zien er mij in veel ruimtes kleine radiatoren uit voor die ruimtes

Ook wel rekening houden dat het 2 huizen van het KSA terrein ligt waar ook fuiven/streekbieravonden gehouden worden enzo (pre-corona toch, volgens facebook) :p
Wat houdt dat in die opbouwleidingen? Ken eigenlijk echt niks van dergelijke technische aspecten.

Ja keuken, vloer, zonnepanelen etc. Woning ligt ver onder ons budget voor afgewerkte woning. Denk niet dat ze die stoof gebruiken, aangezien er staat dat verwarmingsketel net vernieuwd is.
Als het zo een lage prijs is, vraag je je altijd af voor de addertjes onder de grond. Die prijs is zo gezet met een reden.

Dat maakt het ook gemakkelijker om te zien wat de opties zijn. Voor de rest, good luck!

Wat houdt dat in die opbouwleidingen? Ken eigenlijk echt niks van dergelijke technische aspecten.
Dat de leidingen op de muren lopen i.p.v. weggewerkt te zijn.
Zie foto 6 naast de ramen, foto 7 het hoekje boven de TV :puke:, foto 9 onder de tafel maar boven de plint, foto 11 op de plint...

Buiten dat ik dit enorm mottig vind is dit ook enorm ambetant met momenten. Zie foto 11, daar kan je geen kast tegen de muur zetten omdat die opbouwleidingen uitsteken. Over isolatie & warmteverlies ga ik mij niet uitspreken want daar heb ik niet genoeg verstand van.

[edit]Zie ook @Chelark007 zijn post dus ;)

Als het zo een lage prijs is, vraag je je altijd af voor de addertjes onder de grond. Die prijs is zo gezet met een reden.

Dat maakt het ook gemakkelijker om te zien wat de opties zijn. Voor de rest, good luck!
Ik heb recent nog geen huizen bezocht die niet voor een stuk boven de vraagprijs verkocht werden

Huizen van 1970 waar nooit iets aan gedaan werd lijken hier voor 40k minder verkocht te worden dan nieuwbouw appartementen. Voordeel oud huis: groter, dikwijls grote tuin, geen boven- of onderburen, geen syndicus. Voordeel nieuwbouw appartement: minder kopzorgen (ik weet niks van renovaties of wat dat allemaal moet kosten, hoe en wat er zelfs aan te beginnen etc), het kiezen van de kleuren en vloeren, keuken etc is inbegrepen en ik hoef er zelf verder niet mee bezig te zijn, geen renovatiewerken, er zijn gelijkvloersappartementen met tuinen mocht ik een tuin willen, plus 100m2 vind ik wel genoeg als single twintiger. Dan lijkt de keuze voor mij duidelijk.

Alleen het ding is wel, die appartementen zijn allemaal van die doosjes die op elkaar gezet zijn, soms met 30 in een gebouw. Heb ik er al veel gezien waar ik verliefd op ben? Nee. Plus 't is waarschijnlijk niet altijd kwaliteitswerk, maar meer 'rap rap en zolang we er veel winst uit krijgen'. Plus je zit met boven- en onderburen. En eventueel met problemen op vlak van syndicus? Meer geluidsoverlast ook, als ik soms zie hoe sommige grondplannen in elkaar zitten, zoals slaapkamers naast de inkom of de trappen of de lift etc.??

Ik vind het moeilijk om te beslissen. Nieuwbouw lijkt me dan gewoon mentaal de simpelste oplossing, dus ben ik daarnaar op zoek. Sowieso is het idee dat ik dit de komende 25 jaar ga afbetalen zot.

Succes hollywood! Jouw eigendom dan of om samen te kopen?
Thanks. Ben al even aan het kijken om iets anders te kopen ze, maar het dringt niet dus reageer enkel als het echt mijn ding is. Maar hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik vrees dat er eigenlijk al geboden is en men afwacht om te kijken wat er maximaal inzit. Zal wel los over de vraagprijs gaan :(. Onlangs ook iets gezien dat volledig aan mijn wensen voldeed, maar toen ik belde waren de bezoekmomenten al hopeloos overboekt. Het was op 2 dagen weg. Had vernomen dat de verkoper het oorspronkelijk voor 360k in 2019 had gezet, het is voor 425k verkocht :/. Er hebben mij mensen gezegd om al te gaan kijken en aan te bellen, maar dat past echt niet in mijn aard.

Ik vind het moeilijk om te beslissen. Nieuwbouw lijkt me dan gewoon mentaal de simpelste oplossing, dus ben ik daarnaar op zoek. Sowieso is het idee dat ik dit de komende 25 jaar ga afbetalen zot.

bij nieuwbouw-SOD: heel goed het lastenboek (laten) lezen.
Ook eens vragen bij welke winkels ge moet (!) langsgaan om keuken, vloeren, badkamer te kiezen.
Want vaak ga je wel over budget gaan.

Ik ga deze binnenkort bezoeken. Ik ben er vrij zeker van dat ik een bod ga doen. Dit bod zal een stuk boven de vraagprijs moeten zijn. De vraag is hoeveel? Ik dacht aan 295k.

Over welk budget spreken wij hier effectief ?

Want om eerlijk te zijn, lijkt mij dit nu eens het perfecte voorbeeld van hetgeen waar in deze thread al meermaals over doorgeboomd werd.

Heck, het is zelfs nog erger, dit is een woning die puur onderhevig is geweest aan een functionele vernieuwing. Is het niet stuk dan doen we er gene klop aan.

Dus wat wilt dat in mijn ogen zeggen : Deze woning is niet meer aangepast sinds zijn bouwjaar, zijnde 1971. Dit zie je aan de tegels (verdieping) die op sommige plaatsen serieus afgesleten eruit zien. Is dat daarom slecht ? Neen, het is perfect bruikbaar om in te wonen. Het is maar waar jij tevreden mee bent.

Wat mijn lodderig oog wel ziet is dat als ik mij nog goed indachtig uw smaak en die van uw madam herinner. Dan komt dat eerder overeen met die van een nieuwbouwwoning. En dan nog deftig afgewerkt en volledig in het nieuw gestoken. Ik geloof zelfs dat je de woning in kwestie toen ook eerder als een tussenwoning zag. Wat aangezien dit ook geen open bebouwing is, mij dit dan ook het geval lijkt.
En als je dan toch al zo zonder blikken of blozen hier 290k voor wenst te bieden. Dan had je in mijn ogen beter die woning waar ik toen op gealludeerd had bekeken (die OB waren) en daar uw geld in gestoken om de probleempuntjes in aan te pakken.

Die vloer op het gelijkvloers komt mij in de gang als zijnde ouderwets over. En in de living lijkt mij dat ofwel tapé plein ofwel een klotevloer die afgeschoten is.
De elektriciteit, als er staat gedeeltelijk in orde, wil zeggen hier is gebricoleerd en ik verwacht dat het stuk dat in orde is, de badkamer gaat zijn.
Het heeft geen 4 kamers, zoals uw initiële eis was als ik mij nog goed herinner, maar ok de zolder kun je wel ombouwen. Maar waarom zoek je dan niet onmiddellijk een OB... als je er dan toch zo grote werken wilt insteken... En er is een kelder, dus indien je wilt renoveren kun je eventueel via daar uw bekabeling laten lopen, dat is een goed ding.

Het plafond is de algekende valse plafond. Een merde indien je ooit iets in dat plafond wilt doen. Op het verdiep lijkt het eerder systeemplafond te zijn (dus kantooromgeving, ziet er niet zo mooi uit als de lviing, maar wel functioneel voor brol weg te steken)

De ramen zijn niet allemaal hetzelfde, ik dacht plastieken en aluminium ramen gezien te hebben. Lijkt wel redelijk oud te zijn. Maar bon, het zou dubbel glas moeten zijn volgens de informatie in de annonce. Niet ideaal maar kan er mee door.
Dakisolatie is voorzien.

De verwarming is bruikbaar. Hoge temperatuuroplossing. En opbouw zoals al gezegd. Opbouw wil gewoon zeggen dat de toevoerleidingen in het zicht zitten.

De inrit is aangelegd geweest. Ik dacht zelfs dat er een waterton zat onder die inrit...

Afhankelijk van wat je wilt steek je hier 0 tot 150k in. 0k indien het uw intentie is om dit op korte termijn te verhuren. Alles daartussen afhankelijk van hoe zwaar je het wilt aanpassen naar uw zin.

In mijn ogen is het dan ook de prijs waard, die jij het waard acht voor de ligging / locatie. Ik vond 300k te veel hiervoor... tot ik even ging kijken in de hogere prijscategorie... en dan is die 300k echter niet overdreven...

-> dit is om te huilen...

En moet je het eerder vergelijken hiermee :
of nadat je er uw 100k hebt ingegooid : https://www.immoweb.be/en/classified/house/for-sale/lede/9340/9414612?searchId=60e61258b752b

Alternatief als je geen klop zou willen doen zou dit zijn :

Al zou ik als ik u was toch eerder hier eens gaan navragen of de vermelde prijs inclusief een basisafwerking is...
Want dat zou dan echt op uw lijf geschreven zijn... eventueel als ze voor 40k het voor de rest volledig verder afwerken lijkt het mij nog altijd een goede deal, rekening houdende met de alternatieven...

Alhoewel @Chauffagist dit liever zou hebben, en dan in oostende of zo voor die prijs :p :

Maar rekening houdende met de smaak van u en uw madam, pomp je in de woning die jij gepost had toch nog vlot 50 - 100k€ om het wat meer hedendaags te maken.

Nu bon, als tussenwoning zou dit ook nog interessant kunnen zijn :

Maar is natuurlijk niet het potentieel dat de woning die door u gepost had had als je er nog xk€ in steekt om het volledig naar wens om te zetten.

Niet elke hond of elke baas zorgt voor overlast...
Mijn buren horen mijn hond standaard 1x per dag: als de postbode aan onze deur passeert. Voor de rest horen die hem niet, zeggen ze zélf (en ze hebben schrik van 'm dus het is niet dat ze met liefde zijn foutjes zouden vergeven anders 😂).

Dat heeft veel training gekost en gaat ook gepaard met geluk.
Maar hij gaat enkel in de tuin als ik kan ingrijpen (dus niet als ik bvb ga douchen) en zodra hij blaft is het uit met de pret en vliegt hij terug naar binnen. Zo hoort het ook gewoonweg als je in een stad woont en buren hebt... 🤷🏼‍♀️
Net als rondlopen met gevulde poepzakjes.
Een herder is dan ook een goed trainbare hond :p. Wij trainen ook veel met de hond maar een teckel volgt uiteindelijk zijn eigen instinct :sop:. En eigenlijk wil hij gewoon communiceren maar heeft hij spijtig genoeg een zware luide blaf. Hij blaft als ik zichtbaar in de buurt ben en er een vogel zich in de tuin durft te wagen (‘hé baasje er zit hier een indringer!) of wanneer de kat van de buren tegen de omheining komt zitten (‘kijk kijk! Een beestje!’). Als hij mij niet ziet speelt hij zonder enig geluidje met de kat van de buren of laat hij mevrouw de dikke bosduif naast zich in het gras trippelen. Mijn vriend mag geen voet op het gras zetten of hij komt al blaffend met zijn speeltjes aangelopen om te spelen.
Jammer genoeg is dat al voldoende om 1 dwaze buurman te doen klagen. Het is niet dat hij aanhoudend blaft en zodra hij blaft wordt hij gecorrigeerd of binnen gezet. Hij zit sowieso amper in de tuin, hij is liefst vanal zo dicht mogelijk bij ons (overdag aan ons voeten onder de bureau en ‘s avonds tussen ons in in de zetel) en we laten hem geregeld uit.
Maarja dat type buren is dan ook diegene die je zijn groenafval ziet dumpen op de mesthoop van het kerkhof of waar de politie meermaals moet aanbellen voor foutparkeren :sarcastic:.
Al hoor ik van andere hondeneigenaars (zelf op andere plaatsen in onze woonwijk) dat er vlak bij hun ook wel een verzuurd type woont dat om het minste blafje lastig doet. Een hond mag vandaag geen hond meer zijn…

Over welk budget spreken wij hier effectief ?

Want om eerlijk te zijn, lijkt mij dit nu eens het perfecte voorbeeld van hetgeen waar in deze thread al meermaals over doorgeboomd werd.

Heck, het is zelfs nog erger, dit is een woning die puur onderhevig is geweest aan een functionele vernieuwing. Is het niet stuk dan doen we er gene klop aan.

Dus wat wilt dat in mijn ogen zeggen : Deze woning is niet meer aangepast sinds zijn bouwjaar, zijnde 1971. Dit zie je aan de tegels (verdieping) die op sommige plaatsen serieus afgesleten eruit zien. Is dat daarom slecht ? Neen, het is perfect bruikbaar om in te wonen. Het is maar waar jij tevreden mee bent.

Wat mijn lodderig oog wel ziet is dat als ik mij nog goed indachtig uw smaak en die van uw madam herinner. Dan komt dat eerder overeen met die van een nieuwbouwwoning. En dan nog deftig afgewerkt en volledig in het nieuw gestoken. Ik geloof zelfs dat je de woning in kwestie toen ook eerder als een tussenwoning zag. Wat aangezien dit ook geen open bebouwing is, mij dit dan ook het geval lijkt.
En als je dan toch al zo zonder blikken of blozen hier 290k voor wenst te bieden. Dan had je in mijn ogen beter die woning waar ik toen op gealludeerd had bekeken (die OB waren) en daar uw geld in gestoken om de probleempuntjes in aan te pakken.

Die vloer op het gelijkvloers komt mij in de gang als zijnde ouderwets over. En in de living lijkt mij dat ofwel tapé plein ofwel een klotevloer die afgeschoten is.
De elektriciteit, als er staat gedeeltelijk in orde, wil zeggen hier is gebricoleerd en ik verwacht dat het stuk dat in orde is, de badkamer gaat zijn.
Het heeft geen 4 kamers, zoals uw initiële eis was als ik mij nog goed herinner, maar ok de zolder kun je wel ombouwen. Maar waarom zoek je dan niet onmiddellijk een OB... als je er dan toch zo grote werken wilt insteken... En er is een kelder, dus indien je wilt renoveren kun je eventueel via daar uw bekabeling laten lopen, dat is een goed ding.

Het plafond is de algekende valse plafond. Een merde indien je ooit iets in dat plafond wilt doen. Op het verdiep lijkt het eerder systeemplafond te zijn (dus kantooromgeving, ziet er niet zo mooi uit als de lviing, maar wel functioneel voor brol weg te steken)

De ramen zijn niet allemaal hetzelfde, ik dacht plastieken en aluminium ramen gezien te hebben. Lijkt wel redelijk oud te zijn. Maar bon, het zou dubbel glas moeten zijn volgens de informatie in de annonce. Niet ideaal maar kan er mee door.
Dakisolatie is voorzien.

De verwarming is bruikbaar. Hoge temperatuuroplossing. En opbouw zoals al gezegd. Opbouw wil gewoon zeggen dat de toevoerleidingen in het zicht zitten.

De inrit is aangelegd geweest. Ik dacht zelfs dat er een waterton zat onder die inrit...

Afhankelijk van wat je wilt steek je hier 0 tot 150k in. 0k indien het uw intentie is om dit op korte termijn te verhuren. Alles daartussen afhankelijk van hoe zwaar je het wilt aanpassen naar uw zin.

In mijn ogen is het dan ook de prijs waard, die jij het waard acht voor de ligging / locatie. Ik vond 300k te veel hiervoor... tot ik even ging kijken in de hogere prijscategorie... en dan is die 300k echter niet overdreven...

-> dit is om te huilen...

En moet je het eerder vergelijken hiermee :
of nadat je er uw 100k hebt ingegooid : https://www.immoweb.be/en/classified/house/for-sale/lede/9340/9414612?searchId=60e61258b752b

Alternatief als je geen klop zou willen doen zou dit zijn :

Al zou ik als ik u was toch eerder hier eens gaan navragen of de vermelde prijs inclusief een basisafwerking is...
Want dat zou dan echt op uw lijf geschreven zijn... eventueel als ze voor 40k het voor de rest volledig verder afwerken lijkt het mij nog altijd een goede deal, rekening houdende met de alternatieven...

Alhoewel @Chauffagist dit liever zou hebben, en dan in oostende of zo voor die prijs :p :

Maar rekening houdende met de smaak van u en uw madam, pomp je in de woning die jij gepost had toch nog vlot 50 - 100k€ om het wat meer hedendaags te maken.

Nu bon, als tussenwoning zou dit ook nog interessant kunnen zijn :

Maar is natuurlijk niet het potentieel dat de woning die door u gepost had had als je er nog xk€ in steekt om het volledig naar wens om te zetten.
Nee klopt wat je zegt qua smaak enzo, maar ik vind dat dit qua renovatieproject wel meevalt vergeleken met andere huizen die ik al heb zien passeren.

Die ene nieuwbouw dat je stuurde is casco.

Die witte gerenoveerde woning heb ik al bezocht en was dat niet. Veel te kleine leef/eet ruimte.

Nee klopt wat je zegt qua smaak enzo, maar ik vind dat dit qua renovatieproject wel meevalt vergeleken met andere huizen die ik al heb zien passeren.

Dat hangt echt af van uw smaak. En als uw smaak nieuwbouw is, dan is hetgeen waar je moet achter zoeken een woning van de jaren 60 - 80 waar sinds die tijd geen klop aan gedaan is om te vernieuwen. En waar je dan ook alles kunt strippen om het dan ook deftig aan te pakken en in te richten naar uw zin. Crue gezegd, je zoekt een woning met een solide structuur, de rest mag dan volledig afgeleefd zijn.

Voor alles wat er door de tijd heen esthetisch gerenoveerd is gaat die eigenaar namelijk een waarde tegenover zetten. Die jij eigenlijk in de vuilbak wilt gooien omdat het uw smaak niet is.

Uit de bocht gezegd wil het eigenlijk zeggen dat die 290k die je van plan bent van te geven dan overeenkomt met de casco prijs. Met dit verschil dat je dan wel correct moet vergelijken wat de uitrusting is van die beide casco's en hoeveel waarde je er effectief aan hecht dat x of y aanwezig is.

Die ene nieuwbouw dat je stuurde is casco.

Stond bij dat je contact kon opnemen om over het totaalpakket te spreken. Ook was het casco+ omdat er toch al bepaalde zaken aanwezig waren van technieken die normaliter niet standaard in casco zitten.

Als ik met die woning van 290k de ramen, vloer, pleisterwerken, plafond, etc... eruit gooi en vanaf dat deftig begin te renoveren, dan is die 290k die je betaalt ook de casco prijs (+ aanleg oprit en terras). En betaal je ook om de afwerking naar uw goesting in te richten.
Je kunt dan echter kiezen om in die woning van 290k vb de ramen te laten steken, want dubbel glas. Maar dan is het vergelijkingspunt niet hetzelfde. Want die ramen in die casco woning zijn vb driedubbel glas, of laat het profiel in de toekomst toe om enkel het glas te vervangen binnen dit en 15 jaar en er vierdubbel of seizoensglas in te steken. Terwijl in dat profiel van de woning van 1970 je er enkel dubbel glas zonder afstandshouders in krijgt.

Als jij echter zegt van kijk die woning daar bied ik 290k voor. En ik heb met een aannemer die woning bezocht en wij gaan maar x en y aanpassen voor een bedrag van 15k. En dan is dat voor ons goed genoeg.
Ja dan is er geen reden om meer geld uit te geven.

Als je echter 290k + registratierechten gaat geven. Om dan eerst 100 - 130k in de renovatie te steken. Omdat je het echt echt naar uw goesting wilt zetten. Ja dan lijkt dat idioot, met uitzondering wanneer er specifieke redenen zijn waarvoor je opteert voor die specifieke woning (vb ligging, oppervlakte perceel, oppervlakte woning/ruimtes/...) en de alternatieve aanbiedingen u dit niet kunnen aanbieden. Maar het is en blijft wel belangrijk dat je deftig uw huiswerk maakt.

Als je nu echter al zeker bent dat je van plan bent om een bod te doen. Neem naar het bezoek dan iemand mee die u een deftige raming kan opstellen van wat het kost om de zaken te veranderen naar uw zin, ruwweg. En zie dan of die totaalkost dat plaatje u dan waard is. Dan ga je uzelf al minder genomen voelen indien je een kat in een zak gekocht hebt.

Ik wilde gewoon de aandacht steken op het feit dat je een beetje zwaar aan het schipperen was in vergelijking met een maand of zo geleden toen je effectief meldde dat het intrekbaar moest zijn naar jullie smaak. En waar het inrichten van een zolder voor een bureau al te veel renovatie leek. Vooral wanneer je over hetgeen je nu bezig bent, enkel de badkamer misschien een beetje in de smaak gaat vallen.

Ik denk dat je het zwaar onderschat naar renovatiebudget toe.
Ik zie hier 130-150k maar om dat naar 2021 te brengen én met de hogere prijzen voor materialen gerekend, denk ik dat je minimum op een jaar werk (want wachttijden van maanden lang voor de materialen dankzij corona) én eerder 170-200k moet rekenen als Je alles laat doen door vakmannen.

Dan sluit ik er me eigenlijk bij aan dat je beter iets koopt waar cosmetisch GEEN geld in is gepompt, waar je identiek dezelfde werken in zal doen en uiteindelijk goedkoper uit zal komen.
Want reken er maar op dat hier bvb ook alle rioleringen en sanitaire leidingen zouden moeten vervangen worden. Dus vloeren openbreken. Als je dan toch de vloeren open moet breken, kies je doorsnee voor vloerisolatie en vloerverwarming. Het dak + schrijnwerk moeten vervangen worden, puur cosmetische zaken zoals een badkamer en keuken tikken ook snel aan,...
Dan ben je er vet mee dat er een nieuwe ketel staat.... Dat ding kost dus maar 3000 euro he 😉.
En als met zo een epc het dak geïsoleerd is, garandeer ik je dat het ofwel fout is gedaan, ofwel met iets dat het niet veel beter doet dan piepschuim... 🙈

Dan koop je ècht beter "het huis van de bomma" waar je 70k minder voor betaalt en maar 10k meer zal uitgeven om het te krijgen waar je wil.

@Renegadexxripxx, werk jij in de bouw of immo sector ofzo? Want ik zie u hier regelmatig zeer uitgebreide, nuttige en relevante info posten. Ten eerste :thumb: en merci daarvoor. Maar ik ben dus nieuwsgierig :smile:

Dit ligt heel dicht tegen de (ietwat rustigere, maar doorgaande) straat. Tuin is veel kleiner dan op de foto lijkt, en ligt naast een hoop oervlaamse koterijen.
De straat ernaast is een drukke semi-hoofdverbindingsweg (voor zover die bestaan in dorpen).
Als ik het goed heb was dit perceel ongeveer de helft of 2/3 zo groot als de percelen ernaast.
Maar in die prijsklasse lijkt me toch wel een goeie deal (afhankelijk van de indeling/grootte van de kamers, moeilijk te beoordelen met 8 foto's).
Ik denk stiekem ook dat er hier iets misgelopen is (koppel uit elkaar ofzo) want dat kwam echt veel te snel terug te koop nadat de bouw klaar was... (wat op zich "good deal indicator" kan zijn omdat het snel verkocht moet worden)

Feit dat er geen garage is ga je u op termijn beklagen. Ik heb ook enkel een carport (ook sleutel op de deur woning), tuinhuis is niet voldoende bergruimte, zeker niet voor duurdere spullen zoals tuinmeubelen en fietsen (in ons geval meerdere koersfietsen).

In dergelijke woonwijken gaat lawaai altijd wel spelen. Als het geen spelende kinderen zijn, dan is het wel een hond of een kraaiende haan. Als je daar niet tegen kan ga je best ergens afgelegen wonen. 's nachts is het daarentegen wel muisstil, in zo'n wijken heb je meestal geen last van doorgaand verkeer.

Zaterdag ook een huisbezoek gepland. Op het eerste zicht lijkt het een droomwoning (recente nieuwbouwwoning, vrijstaand, aanpalend aan een bos met schitterend zicht vanuit de tuin/leefruimte/slaapkamer, ruimte voor mijn kantoor, keuken naar mijn smaak, dressing :love2:, ruim terras aan de slaapkamer, haalbare prijs, groene rand van Brussel) maar dat verhoogt net de stress dat er toch ergens een adertje onder het gras zit :p. Lijkt een woning die op 2 dagen verkocht is. Maandag met een bang hartje de makelaar gebeld, het staat nog te koop. Hun agenda zat overvol dus zou de eerste zijn die gaat gaan kijken. Stress! :p
Foto van de woning?
Hun agenda staat overvol, maar je zou de eerste zijn die kan gaan kijken? Dat lijkt een beetje een contradictie?

Ik vraag mij ook af wat ze bedoelt met groene rand rond Brussel want ik woon daar in de buurt en alles is hier super duur.

Terug
Bovenaan