ICE-officier schiet burger dood bij migratiecontrole

Pas als ze exact hetzelfde doen als wat de Nazi's deden en zichzelf zo noemen, want anders is het te vergezocht. Dit zal wel weer gewoon toeval zijn, ze vonden het vast goed klinken zonder enige bijbedoeling.
Hoe die Bovino er ook bijloopt :laugh:

YKmSQbu.png

Wat een gatachterlijk land is dat geworden zeg, men gaat als maatschappij nog wat belonen wanneer je strafbare feiten pleegt.

Dan weet je dat de maatschappij kapot is
Wie die kerel geld geeft verdient ook de kogel eigenlijk

Tot voor 2016 heb ik me altijd als fan van het land gezien en zelfs in 2022 heb ik me er erg goed vermaakt, maar we zitten op het punt dat het land zo rot gepolariseerd is, dat het beleid en een groot deel van de bevolking zo ver van mijn eigen moreel kompas verwijderd is, dat ik er gewoon zo weinig nog mee te maken wil hebben.

Probeerde waarschijnlijk naar t wapen te grijpen? Aleja da zal toch de officiele uitleg worden.
Doet me wel denken aan 'its coming right at us' van southpark maar inderdaad. Filmpje is onduidelijk wat er nu gebeurt. Zullen wel meerdere filmpjes naar boven komen denk ik. Die vrouw in het rood achter de groep heeft een betere positie.

Probeerde waarschijnlijk naar t wapen te grijpen? Aleja da zal toch de officiele uitleg worden.
Doet me wel denken aan 'its coming right at us' van southpark maar inderdaad. Filmpje is onduidelijk wat er nu gebeurt. Zullen wel meerdere filmpjes naar boven komen denk ik. Die vrouw in het rood achter de groep heeft een betere positie.
Stel nu dat het echt zo zou zijn, moeten ze daarom allemaal heel hun voorraad kogels er door jagen? Hoeveel keer hebben die nu eigenlijk geschoten op iemand die op de grond ligt en in een sterke minderheid is? Triest, echt triest.

Tjah, het is en blijft the usa eh.. ik heb al meerdere filmkes gezien da ze 30 of meer patronen afvuren en dan nog liggen schreeuwen “STOP RESISTING”..

Deze stevige bewering verdient wel wat onderbouwing.
Stel nu dat het echt zo zou zijn, moeten ze daarom allemaal heel hun voorraad kogels er door jagen?
afaik: ja. dat zijn hun veiligheidsvoorschriften, geen kogels in de kamer laten om accidental fire te voorkomen.

afaik: ja. dat zijn hun veiligheidsvoorschriften, geen kogels in de kamer laten om accidental fire te voorkomen.
Daar heb ik nu eens nog nooit van gehoord. Waar zou dat staan? Ik ben zeker geen wapenexpert, maar dat klinkt loco.

Dat was wel te verwachten. ICE agenten weten nu ook dat ze mensen kunnen vermoorden zonder enige vorm van verantwoording te moeten afleggen.

Met wat geluk worden ze nog miljonair ook door een GoFundMe.

in de voorschriften die ICE hanteert, en verschillende amerikaanse politie-diensten. ik heb daar geen inzage in, maar het is mij wel al vaker verteld geweest. (ik heb mijn comment beetje aangepast).

lijkt mij ook niet helemaal loco, tbh. als je ziet in die situaties waar zij werken, en hoe *proffessioneel* ICE werkt soms.

allez, ik vind het feit dat ze daar met 5 à 6 met die kerel aan't worstelen zijn, en dat die officier er geen probleem mee heeft om in dat gevecht te beginnen schieten, toch net wat loco'er. kogels konden evengoed in zijn collega's geëindigd zijn.

Terug
Bovenaan