Nineshots
Well-known member
Die witte uitlaat heeft wel nog iets.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die witte uitlaat heeft wel nog iets.
Dat is de wagen van Bizzey, die van "Laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag, laag...OH YEAH"
Ik zit dit weekend in Knokke, dus teveel om op te noemen. Maar wel voor de eerste keer een Purosangue gespot. Voor wat die kosten (vanafprijs €500k) is dat toch best teleurstellend. Wel een ferm geluid.![]()

Couple goalsBekijk bijlage 31058
De man rijdt in de groen/gele, zijn vrouw in de paarse met matching schoenen in dezelfde kleur!
Komen altijd met 2 Taycan’s naar de zee, nummerplaat Rolosan en RLS, een vastgoedbedrijf blijkbaar uit het Antwerpse.

Ik ben echt enorm fan, auto's mogen wel eens vaker leuke kleuren hebben.Bekijk bijlage 31058
De man rijdt in de groen/gele, zijn vrouw in de paarse met matching schoenen in dezelfde kleur!
Komen altijd met 2 Taycan’s naar de zee, nummerplaat Rolosan en RLS, een vastgoedbedrijf blijkbaar uit het Antwerpse.
Fan van het idee, maar ik vind het nu wel toevallig 2 echt lelijke kleurenIk ben echt enorm fan, auto's mogen wel eens vaker leuke kleuren hebben.