"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

E6fYRpg.jpeg
Die witte uitlaat heeft wel nog iets.

een Tesla model Y met de nummerplaat YPRIUS
ik dacht eerst dat het woordspeling was van (model) Y & Prius, maar blijkt een advocaten kantoor te zijn :'D

NSU RO 80 op de E19 richting Antwerpen. Een zeldzaam beestje met wankelmotor!
Zelfde wagen en kleur, maar niet dit exemplaar, foto van wikipedia.

NSU_Ro_80%2C_Bj._1976%2C_Front_%282017-07-02_Sp%29.JPG

Laatst bewerkt:
2 Britse Porsches uit de jaren '90, een "gewone" (zilvergrijs) en een Turbo (geel) in de file van de Ring van Antwerpen. Ritsen kennen ze niet in Engeland denk ik :eek2:

Naar Supercar madness in Zolder geweest deze zondag.
Heel wat Lambo's, Ferrari's en Porsches, maar ook veel BMW's.
Tijdens de supercar hotlaps was er een (dik getunede?) BMW X3 M die eigenlijk de aandacht trok door een zijn geluid. Deed dat niet slecht tussen al de rest.
Ook wel nice dat er een Volvo XC60 meedeed aan de drag races omdat die (min of meer) dezelfde motor heeft dan mijne V60 :)

Iemand anders ook geweest/meegedaan?

IMG_1199.jpeg

De man rijdt in de groen/gele, zijn vrouw in de paarse met matching schoenen in dezelfde kleur!

Komen altijd met 2 Taycan’s naar de zee, nummerplaat Rolosan en RLS, een vastgoedbedrijf blijkbaar uit het Antwerpse.

Ik vind die kleuren ook wel iets hebben, kerel zijn schoenen in fluo geel waren iets minder.

En mag ook is naar de kapper gaan, overal kort geschoren en in’t midden soort van mohawk, precies kapsel van BA van A-Team. :unsure:

Maar ge ziet er hier gemakkelijk 10 per dag rijden in het grijs of wit en dan is zo’n flashy kleurtje wel leuk

Terug
Bovenaan