"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Daarstraks op E19 richting Antwerpen voor het eerst een Alpine A110R gezien. Blauw met zwarte motorkap en spoiler, op Belgische nummerplaat, zo eentje dus:

f80yv43bhuu0_1200.jpg
Best een duur speelgoedje.ze hebben toch wat overdreven met de meerprijs voor de R...

MTNtOJR.jpeg

Iemand een idee wat dit is?
Een soort van pretzelbar met een heel toepasselijke klink op de voordeur.

Maar ge bedoelt waarschijnlijk die auto. Ik zou gokken op een Bentley (mogelijk een replica), maar ik heb geen idee van welk model. Het zou ook wel een onbekender Brits merk kunnen zijn, want die hebben veel van dat soort raceauto’s gemaakt.

Een soort van pretzelbar met een heel toepasselijke klink op de voordeur.

Maar ge bedoelt waarschijnlijk die auto. Ik zou gokken op een Bentley (mogelijk een replica), maar ik heb geen idee van welk model. Het zou ook wel een onbekender Brits merk kunnen zijn, want die hebben veel van dat soort raceauto’s gemaakt.
Heb eens gezocht naar dat Hood ornament, en lijkt gewoon iets van AliExpress te zijn. Ik vermoed dat we hier naar een knutselwerkje kijken.

Ik verschiet ee wel van hoe vaak ik die EV9 tegen kom, dat is blijkbaar wel een auto die goed verkoopt.
Ik heb hetzelfde met nieuwe Audi's. Ze zijn veranderd van type badge, en hoe absurd snel je toch al veel auto's met die nieuwe badge ziet...

De verkoop van wagens ligt zeker niet stil!

Daarstraks in de rijschool-auto naast me aan de verkeerslichten: leerling-chauffeur met de twee handen om het stuur geklemd en de instructeur ernaast die op zijn gemak een sigaretje rookt. Vond dat laatste toch opmerkelijk...had wel zijn raampje half naar beneden, maar toch...:unsure:

Laatst bewerkt:
Daarstraks in de rijschool-auto naast me aan de verkeerslichten: leerling-chauffeur met de twee handen om het stuur geklemd en de instructeur ernaast die op zijn gemak een sigaretje rookt. Vond dat laatste toch opmerkelijk...had wel zijn raampje half naar beneden, maar toch...:unsure:

Straf want dat is zelfs bij wet verboden dacht ik.

Enkel als er minderjarige bij zijn toch?

Even snel opgezocht, op de website van VAB rijschool mag de leerling niet roken noch hoge hakken dragen dus ik vermoed dat hetzelfde zal gelden voor de rij instructeur.

En zoals Airjinx aangeeft, sinds 2006 mag je op het werk niet meer roken en is dat, denk ik, idd zijn "werkplaats" zodat die wetgeving daar ook onder valt vermoedelijk.

Terug
Bovenaan