Best een duur speelgoedje.ze hebben toch wat overdreven met de meerprijs voor de R...Daarstraks op E19 richting Antwerpen voor het eerst een Alpine A110R gezien. Blauw met zwarte motorkap en spoiler, op Belgische nummerplaat, zo eentje dus:
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best een duur speelgoedje.ze hebben toch wat overdreven met de meerprijs voor de R...Daarstraks op E19 richting Antwerpen voor het eerst een Alpine A110R gezien. Blauw met zwarte motorkap en spoiler, op Belgische nummerplaat, zo eentje dus:
![]()
Ik verschiet ee wel van hoe vaak ik die EV9 tegen kom, dat is blijkbaar wel een auto die goed verkoopt.Ik spot regelmatig KIA EV9's, voelt toch echt elke keer als een tank die je in Call of Duty zou tegenkomen![]()
Een soort van pretzelbar met een heel toepasselijke klink op de voordeur.![]()
Iemand een idee wat dit is?
Heb eens gezocht naar dat Hood ornament, en lijkt gewoon iets van AliExpress te zijn. Ik vermoed dat we hier naar een knutselwerkje kijken.Een soort van pretzelbar met een heel toepasselijke klink op de voordeur.
Maar ge bedoelt waarschijnlijk die auto. Ik zou gokken op een Bentley (mogelijk een replica), maar ik heb geen idee van welk model. Het zou ook wel een onbekender Brits merk kunnen zijn, want die hebben veel van dat soort raceauto’s gemaakt.
Ik heb hetzelfde met nieuwe Audi's. Ze zijn veranderd van type badge, en hoe absurd snel je toch al veel auto's met die nieuwe badge ziet...Ik verschiet ee wel van hoe vaak ik die EV9 tegen kom, dat is blijkbaar wel een auto die goed verkoopt.
Volgens Google Lens zou het een 1937 Alvis Silver Crest zijn. Maar dan een race versie.![]()
Iemand een idee wat dit is?
Volgens Google Lens zou het een 1937 Alvis Silver Crest zijn. Maar dan een race versie.

Zou inderdaad wel kunnen. Veel zullen er niet meer van rondrijden
Gezien de stickers lijkt het mij die te zijn. Maar dan hebben ze wel de voorruit nog aangepast![]()

Maar dan hebben ze wel de voorruit nog aangepast![]()

Daarstraks in de rijschool-auto naast me aan de verkeerslichten: leerling-chauffeur met de twee handen om het stuur geklemd en de instructeur ernaast die op zijn gemak een sigaretje rookt. Vond dat laatste toch opmerkelijk...had wel zijn raampje half naar beneden, maar toch...![]()
Enkel als er minderjarige bij zijn toch?Straf want dat is zelfs bij wet verboden dacht ik.
Die auto is voor een rijinstructeur gewoon zijn werkplaats hé.Enkel als er minderjarige bij zijn toch?
Enkel als er minderjarige bij zijn toch?