"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Een top 10 van bizarre Belgische nummerplaten​

• Catch-me
• Batman
• F-1
• Awesome
• B-Sure
• Zorro
• Kiekske
• Picasso
• COOOL
• HIHIHI

Wie kan ze als eerste spotten?

Beetje een belachelijke lijst en redelijk random selectie, maar zeker niet 'bizar'. Ik zie dagelijks nummerplaten die dan in dat lijstje zouden mogen staan.
Trouwens, die HIHIHI is van een koppel. De wederhelft rijdt met HAHAHA. En neen, ik verzin het niet, heeft destijds ook al op HLN gestaan. EDIT: ook een gemakkelijke zoekterm op hun website natuurlijk :D. Zie: https://www.hln.be/deerlijk/gepersonaliseerde-nummerplaten-kosten-2-000-euro~a43ff046/

Meeste gekke nummerplaten hier hangen oftewel op een AMG, oftewel op een absolute schijtbak die minder waard is dan de nummerplaat zelf. Ik zou ze nu opnoemen maar ze zijn nogal eentonig genre MOURAD/IBRAHIM/...

Kheb ook al iemand weten rondrijden met 'DE BESTE', 'STOER' en 'ALEX - 69'. Er is ook een koppel waarvan de ene 'MCNUGGET' heeft en de andere ben ik vergeten. De rest kan ik me al helemaal niet meer herinneren, er is hier ergens ook een roos gewrapte Porsche met ook een gekke nummerplaat. Het moet wel heel leuk zijn om echt bij te blijven.

Meeste gekke nummerplaten hier hangen oftewel op een AMG, oftewel op een absolute schijtbak die minder waard is dan de nummerplaat zelf. Ik zou ze nu opnoemen maar ze zijn nogal eentonig genre MOURAD/IBRAHIM/...

Kheb ook al iemand weten rondrijden met 'DE BESTE', 'STOER' en 'ALEX - 69'. Er is ook een koppel waarvan de ene 'MCNUGGET' heeft en de andere ben ik vergeten. De rest kan ik me al helemaal niet meer herinneren, er is hier ergens ook een roos gewrapte Porsche met ook een gekke nummerplaat. Het moet wel heel leuk zijn om echt bij te blijven.

Haha die met zen mcdo plaat is ne kennis van mij. Rijdt rond met mcflurry en zen vriend mss mcnugget dan? Zie die met zen mcflurry plaat t meest. Is ne regiomanager bij mcdo

By far de meeste gepersonaliseerde nummerplaten hangen op tesla's hoor.
Zondag nog "Beest" (AMG-GT) gezien.

Bwa de beste nummerplaat heeft iemand in België per toeval. Vorige week de 1-CUM-068 gezien, dat is fracties van seconden in de bureaucratie verwijderd van de allerbeste nummerplaat gratuit.

Ik zou eigenlijk eerder betalen om iemand anders gedwongen een nummerplaat te geven dan zelf eentje te nemen. Ik kom wel regelmatig iemand tegen die mag rondrijden met 'JANETTENBEK' voor mijn part.

Tesla hier in de buurt met WATTMAN vind ik wel goed gevonden. Onlangs wel ontdekt dat dat ook de titel is van een Suske en Wiske album.

Ik wou net hetzelfde zeggen, de meeste die ik tegen kom zijn in die genre.

In Gent (Wondelgem) heb je “TSEMANIE” en “TSEMAWEL”.

Beetje dialect voor “het interesseert me niet” en “het interesseert me wel”.

Je hebt zelf een webshop voor al je “tsemanie” items.

Dat gaat wel echt een vrij unieke spot zijn. Ik kan me niet inbeelden dat veel mensen die die gekocht hebben er ook effectief veel mee gaan rondrijden...
Stond op Z-platen. Bijzonder agressief uitziende bak.
Kwam heel kalm de E40 op. Ik had gehoopt op wat spektakel, maar dat kwam er niet van.

Asshole parking.

TEWkpni.jpg

Bwa , daar gaat toch nooit iemand langst zo'n kotteke parkeren.
Dieje ernaast staat staat ook over z'n lijn dus om daar binnen de lijntjes te parkeren en nog uit je auto te geraken is vrijwel onmogelijk.
Staat natuurlijk wel echt dwaas maar ik begrijp em wel.
Hier aan de Ikea en Delhaize zie je dit ook vaak.

Terug
Bovenaan