Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, alles en iedereen lijkt hem te negeren -> schepen varen gewoon langs zijn blokkade, de beurs doet alsof alles opgelost is, moet redelijk frustrerend voor hem zijntziet er precies naar uit dat hij enkel de beurs nog gaat kunnen tegenhouden door ergens een nuke te smijten. Het wil gewoon stijgen

Moet gezegd worden dat dat eigenlijk niet klopt. Er zijn een aantal schepen door Hormuz gevaren, maar de Amerikaanse blokkade is daar niet. Die ligt verder, en daar zijn die schepen dus niet gepasseerd.Inderdaad, alles en iedereen lijkt hem te negeren -> schepen varen gewoon langs zijn blokkade, de beurs doet alsof alles opgelost is, moet redelijk frustrerend voor hem zijn![]()

Ik denk dat de kaarsen sector wel serieus in de klappen zou delen als de US een blokkade rond Rome in roeptIemand projecties over wat een oorlog tussen de VS en het Vaticaan voor de beurzen zou betekenen?

toch beter dan oorlog?Dus als Iran nooit meer met een eensgezind voorstel komt, blijft het staakt-het-vuren eeuwig gelden.

Ja, maar wat zal het straks of morgen weer geventoch beter dan oorlog?![]()
. En Iran ontkent alvast.Emiraten uit OPEC. Toch wel een verrassing. Gaan die nu gewoon proberen zo veel mogelijk te pompen dan? Ik zie de beweegredenen niet goed. Iemand daar beter zicht op?
Over welk deel van Amerika hebben we het dan exact? Want het is enkel de uiterste bovenkant van de Pyramide die het goed doet, alle onderliggende lagen kreunen onder de inflatie.Amerikaanse olie-export op record
Onze oranje vriend is echt wel MAGA aan het doen.
Record export aan record prijsjes.
Sterke bal![]()
die hebben nog nooit zoveel geexporteerd als nuHet is raar om zeggen maar ik hoop dat ze in Amerika binnenkort be-la-che-lijk veel moeten betalen voor benzine. De enige manier om die Trump aanhangers het licht te doen inzien. Helaas zal dat dan ook voor ons gelden, maar misschien heb ik het er wel voor over. Trump moet weg, dat zou het beste zijn voor heel de wereld. Zo simpel is het.
en niet te vergeten de 160 miljard aan tarriffs die terugbetaald mogen worden, ook dat was een sterke bal van den DonaldAmerikaanse olie-export op record
Onze oranje vriend is echt wel MAGA aan het doen.
Record export aan record prijsjes.
Sterke bal![]()