Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In een thuis-situatie ga je dat niet merken lijkt mij. tenzij je echt die hoge bandbreedte nodig hebt, maar dan lijkt mij een kabel meer aangewezen .
kunt altijd eens testen he.
In een thuis-situatie ga je dat niet merken lijkt mij. tenzij je echt die hoge bandbreedte nodig hebt, maar dan lijkt mij een kabel meer aangewezen .
kunt altijd eens testen he.
Mijn 15 pro 2 dagen geleden wil ik hem insteken om te laden maar merk ineens dat de kabel er gewoon ingaat zonder de klik, en de kabel blijft er gewoon los inzitten.
Beide kabels van mijn iphone en ipad pro willen niet werken ik test de kabels op een andere toestel, kabels werken. Uiteindelijk toch een kabel gevonden die usb en usb-c heeft die wel werkt op de iphone.
Maar alle kabels die dus ingaan in de usbc poort van de iphone zijn zonder die klik en zitten gewoon vrij los erin. Ne keer schudden met de iphone en de kabels valt er gewoon uit.
Ik ga straks naar de apple store in Brussel. De iphone is ook van daar besteld in september 2023.
Dus normaal heb ik nog garantie. Eigenlijk hoop ik op een refurbished toestel want de batterij van deze iphone zit al op 90%.
Zou nog wel eens deze case en lens van Moment durven aanschaffen, niet zozeer omdat ik het nodig heb maar puur om de look and feel van mijn iphone te veranderen (wel een kost van 100+ euro) . Ben het design zoooo zat, dit ziet er verfrissend uit.
nuja ik had iphones sinds de iphone 4 nog nooit meegemaakt dat die poort vuil/vol was.
ik had in de tijd voor iphone 5 denk ik een case die zo een rubber ding van onder dat je gewoon in de poort kon steken zodat er niets binnen kwam, beste case ooit, nooit meer zo'n case gevonden die dat ook had, wel jammer.
Ik krijg een 16 pro max via mijn werk, ik ga mijn “oude” 15 Pro aan de vriendin geven.
Mijn batterijconditie staat op 93%, zou ik die eerst binnen steken in Lab9 voor nieuwe batterij of te onnozel?
Mijn dochter heeft een iphone 16.
Laatste tijd begint hij af en toe, random opnieuw op te starten.
Voordat hij het heropstarten doet, begint er een wit wieltje te draaien in het midden van het scherm voor een 3 tal minuten en dan start hij opnieuw op.
Na het heropstarten is er niets van meldingen te zien op het scherm.
Iemand een reden wat het zou kunnen zijn?
Telefoon was op dat moment aan het opladen en had een accupercentage van 20%.