iPhone 17

Mijn 12 mini is eindelijk eens aan vervanging toe (batterij houdt het geen dag meer vol). De 17 besteld bij Telenet, een mooie 100€ klantenkorting maar dat is het ook. Voor de rest datum op 24/10 gezet en geen verdere communicatie. En hoe kan het ook dat anno 2025 die hun site nog altijd op geen kl*ten trekt...
Ahja, hier ook op 24/10 gezet. Jammer wel. Heb in de eerste 15 minuten besteld.

Mijn 12 mini is eindelijk eens aan vervanging toe (batterij houdt het geen dag meer vol). De 17 besteld bij Telenet, een mooie 100€ klantenkorting maar dat is het ook. Voor de rest datum op 24/10 gezet en geen verdere communicatie. En hoe kan het ook dat anno 2025 die hun site nog altijd op geen kl*ten trekt...
Ik had daar een jaar of 2 geleden een 15 Pro besteld op launchday. Bleef maar duren zonder communicatie, dus ik wou annuleren. Dat bleek toen niet te lukken. Je moest maar terug sturen als je hem niet moest hebben.

Gelukkig was er nog steeds schaarste toen ik hem aankreeg 6 weken later en die met winst verpatst op 2dehands.
Vorig jaar nog eens ene met korting gekocht bij Telenet voor mijn schoonbroer, maar toen ben ik er gewoon in de winkel rond nieuwjaar toen er al voorraad in de winkel was.

What could have been (uit de MKBHD-video).

1758123076373.png

Ik krijg dit jaar via m'n werk een iPhone (17).
Dit na 15 jaar Androids te gebruiken. Gaat raar zijn, die overstap. Wel benieuwd naar.

Beide zijn gewoon goede OS'en op hun manier.

Vaak is het wel altijd zwart/wit. Ik zelf zou nooit een Android willen, mijn zus bvb zou nooit iOS willen....... :D

Iemand via Telenet al beweging in z'n order?
Ik verwacht echt niks van pakjes, maar zonet een mail met inhoud :
Verwacht: je pakket van Warehouse Partner BASE

En helemaal onderaan de mail zelf een phishing waarschuwing.

Email komt van post NL
Meerbepaald
[email protected]

Is dit van Telenet? En zou deze mail te betrouwen zijn? Bizar toch, is met een tracking erin, en voorts lijkt alles wel legit te zijn...

Email komt van post NL
Meerbepaald
[email protected]

Is dit van Telenet? En zou deze mail te betrouwen zijn? Bizar toch, is met een tracking erin, en voorts lijkt alles wel legit te zijn...
Kan spam zijn of echt kan het niet zeggen, hoelaat besteld?

Email komt van post NL
Meerbepaald
[email protected]

Eens in in mailbox gezocht want ik al een paar keer bij Telenet besteld. Die waren telkens afkomstig van Warehouse Partner Telenet. Maar das wel 2 jaar geleden.

Check zeker als de tracking link legit is, maar tzou wel eens jouw iPhone kunnen zijn.

Eens in in mailbox gezocht want ik al een paar keer bij Telenet besteld. Die waren telkens afkomstig van Warehouse Partner Telenet. Maar das wel 2 jaar geleden.

Check zeker als de tracking link legit is, maar tzou wel eens jouw iPhone kunnen zijn.
Naar Telenet gebeld, en is idd hun dochterbedrijf. Levering voorzien morgen, beetje sneller dan verwacht, de 12de meteen besteld

Is niet echt een volwaardige korting he, je moet er nog 12 maand klant blijven :)

Amai das snel. Welke versie?
Ik pro max 256 oranje

Eerste 20 min besteld, leverdatum staat eind okt
Krijg je als Telenet business klant een factuur met btwnummer?
Dacht de AirPods Pro te bestellen maar ik zie niets van het bedrijf verschijnen als ik bestel terwijl ik wel business klant ben.

Ik twijfel nog. Wat me aantrekt is de betere data ontvangst door de antenne rond het camera eiland, want dat is op mijn 15 Pro echt wel ondermaats soms. Maar verder heb ik op zich geen nieuw toestel nodig ook al verlies ik er niets op door ons cafetariaplan.

Het piekt bij mij wel, ik heb praktisch elke nieuwe versie al gehad afgelopen jaren (heb er maar 3 geskipped op al die jaren denk ik), maar het is nu toch echt wel veel geld om bij te leggen... Als ge een 16 PM maar voor ~800 euro kwijtgeraakt aan de straatstenen, is het 679 euro opleg...

Da's véél geld voor een minimale upgrade.

Die oranje 17 PM vind ik echt wel nice nochtans, oh well.... We zien wel hoelang ik het uithoud zeker :)

Voorlopig nog geen mail gekregen van Vandenborre via ons cafeteria plan.

Online zou de Pro Max bij Vandenborre al niet meer in voorraad zijn, pas over 3 weken.

Ik heb echter de pro besteld, 512 gb en oranje, die zou wel in voorraand zijn, benieuwd wanneer die hier gaat verzonden worden.

Terug
Bovenaan