iPhone 17

Voorlopig nog geen mail gekregen van Vandenborre via ons cafeteria plan.

Online zou de Pro Max bij Vandenborre al niet meer in voorraad zijn, pas over 3 weken.

Ik heb echter de pro besteld, 512 gb en oranje, die zou wel in voorraand zijn, benieuwd wanneer die hier gaat verzonden worden.
Ik dacht dat sommige winkels ook wel onderscheid maakten tussen toestellen voor de winkel, en toestellen voor de pre-orders.
Vaak zijn dat 2 verschillende batches. Althans bij Mediamarkt was dat destijds toch zo...

Wel een klein minpunt voor diegenen die rekenen op die fast charging.

Ik had gisteren een artikel gelezen dat dat enkel zou worden ondersteund met maar 2 opladers, 1tje enkel in US verkrijgbaar, van Apple, en eentje van Google.

Had ik nu toch speciaal voor mijn vader dezelfde aangeraden als diegene die ik heb, top ladertje... Iets van PD stond er in het artikel. Soit, het zal dus wel opladen, maar niet aan full speed...

Edit, artikel

De iPhone 17 pro is spuug maar dan ook spuuglelijk, wat een gedrocht. Ze hebben eigenlijk tijd gehad vanaf de iPhone 12 om met iets totaal nieuw te komen en dan komen ze hiermee af, wauw. Vorig jaar wilde ik al switchen naar de base model 16 omdat ik em mooier vond maar madam heeft mij toch overtuigd om de pro te nemen. Als ik de gelegenheid heb, dan geef ik de 16 pro aan haar en schaf ik de base 17 aan.

De air is mooi, maar te veel trade offs.
Ooit al gehoord van smaak?

Je mag hem uiteraard zeer lelijk vinden, maar poneer dat dan niet als een feit. ;) :)

Ooit al gehoord van smaak?

Je mag hem uiteraard zeer lelijk vinden, maar poneer dat dan niet als een feit. ;) :)

Wat ik ook niet snap is dat mensen precies verwachten of elk jaar wordt het een volledig andere gsm...

Apple bouwt verder op wat ze hebben, hoe die onderdelen in elkaar passen is een complexe puzzel om te maken.

Bvb die camera setup, velen weten precies niet dat die driehoekpositie net het beste is , ze hebben daar ooit een uitleg aan gegeven of heb dat in ieder geval ooit ergens gelezen. De positie is zeer specifiek voor het beste resultaat te kunnen krijgen met deze lenzen. Dus is het ook logisch dat ze die positie behouden.

Weet iemand wat dat zwarte, in het geval van een zwarte iphone toch, is net onder de power knop?

Ps, de spigen screen protector met zo'n bakje van iphone 16 pro past hier perfect op

Laatst bewerkt:
Vraagje aan de kenners hier. WhatsApp overzetten van Android naar iphone, kan dat via de whtasapp cloud? Dat is toch gekoppeld aan de simkaart? Mijn zuster blijft hier maar in rondjes draaien dat dat via kabel of via bepaalde apps moet gebeuren... Volgens haar moet het dus zo..?

Vandaag op de website van Krefel opeens nog een 17 Pro max gezien die morgen beschikbaar zou zijn met click & collect. Heb hem dan snel besteld. Ben benieuwd of het er echt morgen zal zijn

Net geleverd, nu nog ff wachten op cover en screenprotector die ook vandaag in de bus zouden moeten zitten.

IMG_5572.jpeg

Laatst bewerkt:
Ik twijfel nog tussen de pro en de pro max.
Nog nooit een max gehad maar aangezien ik veel tv en sport kijk via de gsm is het mss wel een pluspunt

Terug
Bovenaan