iRacing

Misschien is de MX5 wel een goeie keuze. Dat zal misschien wat meer close racing zijn dan GT3 bv.
MX5 op Tsukuba zou ik zeggen :D

First (and only official) win, aangezien ik geen officials rij. Moet daar eigenlijk eens terug mee beginnen.

First-Win.png

Voila Spa helemaal bovenaan nu :D

Nog mensen die Daytona links hebben laten liggen? Nieuwe tracks leren lukt me dus niet hé. Ik wordt het altijd beu na een race of 2 en ga dan weer voor een vertrouwde track. Dit seizoen 95% van mijn races op Spa, Le Mans en Sebring gereden. Sta daar mooi met mijn nieuwe tracks die ik speciaal heb gekocht voor dit seizoen.

Nu volgende keer dat ze langskomen is de kans groot dat ik ze dan wel kapot rij. Sebring toen die vorig seizoen in de GT3 zat amper gereden nu was het elke dag toen de IMSA er was. Watkins Glen ook zo eentje amper gereden toen de GT3 er zat de week erop zat de PCC er en reed ik de Endurance om op de laatste dag van het seizoen zelfs eentje te winnen daar. En nu kan ik niet wachten tot de IMSA er binnenkort naar toe trekken.

Daytona is nu wel één van de betere circuits in de wereld. ook niet zo heel moeilijk om te leren, maar wel lastig om te masteren.

Ben simds deze week bezig met Nordsleife 24h layout. Best lang (24+km). Ken de layout ondertussen, nu het gat nog wat proberen te dichten.

Laatst bewerkt:
Allé we gaan maar beginnen oefenen. Gaat nodig zijn. Laatste weken vooral met de GT3 gereden dus het gebrek aan downforce in zo'n Mazda leid to vele schuivertjes.

Allé we gaan maar beginnen oefenen. Gaat nodig zijn. Laatste weken vooral met de GT3 gereden dus het gebrek aan downforce in zo'n Mazda leid to vele schuivertjes.

Is nu wel niet het moeilijkste circuit en je hebt veel draft in de MX-5. Weg geraken zonder dat iedereen achter je crashed is moeilijk.

Je overschat me denk ik :p. Kijk maar goed naar mijn auto bij de start want na een rondje ga je al heel hard moeten kijken om me in je spiegel te zien.

Laatst bewerkt:
Dan word ik (zonder crashes) toch al niet gedubbeld door iedereen :D

De top tijd is 1:01:5, weet niet eat iemand zoals Morgoth (die een stuk rapper is) daar rijdt natuurlijk. Van alle keren dat ik met hem gereden heb, ben ik 1x voor hem gekwalificeerd en ben ik 1x gewonnen en dat enkel omdat ik hem in ronde 3 ofzo aangetikt had 😅.

Als je met de MX-5 in een pack zit volg je ook wel makkelijker. Het is vaak lastig wegrijden.

De top tijd is 1:01:5, weet niet eat iemand zoals Morgoth (die een stuk rapper is) daar rijdt natuurlijk. Van alle keren dat ik met hem gereden heb, ben ik 1x voor hem gekwalificeerd en ben ik 1x gewonnen en dat enkel omdat ik hem in ronde 3 ofzo aangetikt had 😅.

Als je met de MX-5 in een pack zit volg je ook wel makkelijker. Het is vaak lastig wegrijden.
Daar gaat mijn hoop :D

Daytona is nu wel één van de betere circuits in de wereld. ook niet zo heel moeilijk om te leren, maar wel lastig om te masteren.

Niet zo moeilijk zeg je? :oi22:

Je moet wel een speciaal iemand zijn om het te blijven volhouden en gewoon uren zo doorgaan met falen.

Terug
Bovenaan