Misschien is de MX5 wel een goeie keuze. Dat zal misschien wat meer close racing zijn dan GT3 bv.
MX5 op Tsukuba zou ik zeggen![]()
First (and only official) win, aangezien ik geen officials rij. Moet daar eigenlijk eens terug mee beginnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien is de MX5 wel een goeie keuze. Dat zal misschien wat meer close racing zijn dan GT3 bv.
MX5 op Tsukuba zou ik zeggen![]()
Lap, we hebben ne pro
. Daarbij, heb vorig jaar nagenoeg niet gereden.

Die is er zeker. Hier staat ergens een invite:En is er eigenlijk een BG Discord waar we kunnen samen komen?
Allé we gaan maar beginnen oefenen. Gaat nodig zijn. Laatste weken vooral met de GT3 gereden dus het gebrek aan downforce in zo'n Mazda leid to vele schuivertjes.
Wat zijn eigenlijk jullie tijden op dat circuit?@Kamperske @Voidski @marcel @Falc @Knarf @Scifo @Bimmer @anders. @Nijntje @Oij @dadash @HUSKE
Volgende week vrijdag 30/01 rijden we de MX5 op Tsubaka. Sessie open om 20h00, quali om 21h00 en om 21h10 doen we 2x een race van 20min. 2e raced zullen een reversed grid doen.
Andere BG'ers die niet getagged zijn, zijn uiteraard ook welkom!
En is er eigenlijk een BG Discord waar we kunnen samen komen?

Wat zijn eigenlijk jullie tijden op dat circuit?![]()
Dan word ik (zonder crashes) toch al niet gedubbeld door iedereen1:03:1, maar dat zal toch al 2 jaar geleden zijn ofzo…

Dan word ik (zonder crashes) toch al niet gedubbeld door iedereen![]()
.Daar gaat mijn hoopDe top tijd is 1:01:5, weet niet eat iemand zoals Morgoth (die een stuk rapper is) daar rijdt natuurlijk. Van alle keren dat ik met hem gereden heb, ben ik 1x voor hem gekwalificeerd en ben ik 1x gewonnen en dat enkel omdat ik hem in ronde 3 ofzo aangetikt had.
Als je met de MX-5 in een pack zit volg je ook wel makkelijker. Het is vaak lastig wegrijden.

nooit gedaan in iracingWat zijn eigenlijk jullie tijden op dat circuit?![]()

Daytona is nu wel één van de betere circuits in de wereld. ook niet zo heel moeilijk om te leren, maar wel lastig om te masteren.