Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal kom ik ook, maar zal zien hoeveel van de races ik effectief mee kan doen. Zitten hier (nog maar eens) met een zieke die niet makkelijk zal gaan slapen.Voila, de server staat klaar voor deze avond. Om 20h starten we met een 1h practice. 21h start de quali en dan 2 races van 20 minuten. De tweede race is met een reversed grid.
Ik stel voor dat wie wil, op de officlele BG discord gaat in het gaming kanaal zodat er wat gebabbeld kan worden. Tot vanavond!
Naam server: Beyond Gaming Friday Fun
Pw: bg1337
Voila, de server staat klaar voor deze avond. Om 20h starten we met een 1h practice. 21h start de quali en dan 2 races van 20 minuten. De tweede race is met een reversed grid.
Ik stel voor dat wie wil, op de officlele BG discord gaat in het gaming kanaal zodat er wat gebabbeld kan worden. Tot vanavond!
Naam server: Beyond Gaming Friday Fun
Pw: bg1337
Je kunt 1h lang joinen tijdens de practice, maar de server is normaal wel voor 2h. Heb toch allesinds meer betaald als voor een uurkeDe server is maar up voor 1 uur…

Ah, was jij er toch? Ik dacht dat je computer problemen had.vanvoor zeg het er wel fun uit ja.
maar voor mij was die 1.04 op dit moment iets te hard werken om consistent te zijn, en dan waren er te grote verschillen om met 5 echt een race te hebben. met een beetje meer ervaring in iracing zou dit leuker geweest zijn. voor herhaling vatbaar, dat wel![]()

KloptAh, was jij er toch? Ik dacht dat je computer problemen had.
Ik vermoed dat Anders, dadash en jij er dan was? En Huske natuurlijk, maar dat weet ik wie dat is op iracing![]()