iRacing

Ik ga morgen de sessie aanmaken en hier op het forum de info zetten.

Ik zal dat op de middag proberen doen. En misschien om 20h afspreken op discord?

Ikzelf zal wel iets later zijn dan 20h. Wss rond 20h30 als m’n zoontje slaapt.

mijn PC heeft net vandaag besloten geen gaming pc meer te willen zijn... zelfs youtube is heel schokkerig, en als ik een game gestart krijg is het 5 fps...

Voila, de server staat klaar voor deze avond. Om 20h starten we met een 1h practice. 21h start de quali en dan 2 races van 20 minuten. De tweede race is met een reversed grid.
Ik stel voor dat wie wil, op de officlele BG discord gaat in het gaming kanaal zodat er wat gebabbeld kan worden. Tot vanavond!

Naam server: Beyond Gaming Friday Fun
Pw: bg1337

Voila, de server staat klaar voor deze avond. Om 20h starten we met een 1h practice. 21h start de quali en dan 2 races van 20 minuten. De tweede race is met een reversed grid.
Ik stel voor dat wie wil, op de officlele BG discord gaat in het gaming kanaal zodat er wat gebabbeld kan worden. Tot vanavond!

Normaal kom ik ook, maar zal zien hoeveel van de races ik effectief mee kan doen. Zitten hier (nog maar eens) met een zieke die niet makkelijk zal gaan slapen.

Mijn schilderwerken in mijn sim kamer lopen vertraging op, dus ik zal ook mijn kat moeten sturen helaas.
Volgende keer!

De server is maar up voor 1 uur…

Er staat dat de registratie eindigd in 30 minuten om 21u dus. Wat ook de bedoeling is want om 21u begint de qualifying. Is zoals de series van iRacing zelf daar eindigd de registratie ook om bv 20u45 en dan begint de race (3 minuten practice, 8 minuten qualifying en dan race). Dus wil je meedoen moet je wel voor 21u registreren .

vanvoor zeg het er wel fun uit ja.
maar voor mij was die 1.04 op dit moment iets te hard werken om consistent te zijn, en dan waren er te grote verschillen om met 5 echt een race te hebben. met een beetje meer ervaring in iracing zou dit leuker geweest zijn. voor herhaling vatbaar, dat wel :)

vanvoor zeg het er wel fun uit ja.
maar voor mij was die 1.04 op dit moment iets te hard werken om consistent te zijn, en dan waren er te grote verschillen om met 5 echt een race te hebben. met een beetje meer ervaring in iracing zou dit leuker geweest zijn. voor herhaling vatbaar, dat wel :)
Ah, was jij er toch? Ik dacht dat je computer problemen had.

Ik vermoed dat Anders, dadash en jij er dan was? En Huske natuurlijk, maar dat weet ik wie dat is op iracing :p

Ah, was jij er toch? Ik dacht dat je computer problemen had.

Ik vermoed dat Anders, dadash en jij er dan was? En Huske natuurlijk, maar dat weet ik wie dat is op iracing :p
Klopt :D
Tussen plek 4 en 5 wat inhaalacties, maar plek 3 kon ik toch niet bijhouden :p
Wel leuke combinatie circuit/auto. 1 keer off-track op 25 minuten was best oke :p

Ik was het schelletje hesp in de sandwich. Te traag voor de top 2 te rap voor de 4e en 5e.

Had het ook heel erg lastig om mijn tempo te houden mijn beste tijd was 3.8 maar heel vaak ook gewoon boven de 5 gegaan. Wel maar 1 incident punt opgeraapt en dat in toch 38 rondes dus dat was wel goed.

Terug
Bovenaan