Kinepolis... Een dikke maand geleden 5 vouchers gekocht via benefitsatwork om de neefjes mee te nemen naar een film. Door omstandigheden niet kunnen gaan en speciaal alsnog op voorhand naar Kinepolis Hasselt gereden om te annuleren en mijn vouchers laten heractiveren.
Kerel ter plaatse kon het niet doen, belt zijn overste die zegt mij te mailen wanneer het ok is. Diezelfde dag nog mail gehad dat alles ok is en men vouchers terug actief staan... Ik ga er van uit dat het wel ok zal zijn en een maand later werken mijn codes op geen enkele film.

Hun contactformulier & telefoonnummer zitten toch netjes verstopt op hun website.
Ergens zijn die vouchers toch een merde... Je kan ze niet gebruiken voor premieres of "speciale voorstellingen" en als ge met kameraden afspreekt die onverwachts moeten cancellen dan kunt ge enkel annuleren door fysiek naar de cinema te gaan en hopen dat iemand in de back-end ze echt heractiveert. We zeggen het allemaal al jaren dat cinema's zo duur geworden zijn, dus een paar euro per persoon besparen is geen overbodige luxe, maar Kinepolis doet er schijnbaar alles aan om uw ervaring zo shitty mogelijk te maken.