Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Rolluik achtergaan gaat stuk. Onderdelen besteld en gerepareerd. Direct daarna voorste binnenband fiets kinderen beiden stuk. Gerepareerd. Afzuiging douche gaat stuk, gerepareerd. M'n bril om in de wagen te rijden, oor afgebroken, binnengebracht om te fixen. Smartphone de geest gegeven, vandaag komt nieuwe toe. Een stang om handdoeken op te laten drogen in de badkamer hangt af en moet hersteld worden.

Alles op 2 weken tijd. Ik kan niet snel genoeg alles herstellen of 't gaat iets nieuws kapot. What's happening.

3de keer op rij dat een Samsung S reeks kapotdraait (vast in bootloop en continu uitvallen). Altijd wel de FE reeks.
4de keer proberen met de plus versie.
Bizar, op't werk is de FE ook een optie en die neem ik altijd. Nog geen issues mee gehad. Al worden die om de 2.5 jaar vernieuwd. De oude ligt hier beneden zodat de kinderen kunnen bellen of een bericht sturen wanneer ze alleen thuis zijn. Dus een pak minder intens gebruik na die 2.5 jaar wel.

Bizar, op't werk is de FE ook een optie en die neem ik altijd. Nog geen issues mee gehad. Al worden die om de 2.5 jaar vernieuwd. De oude ligt hier beneden zodat de kinderen kunnen bellen of een bericht sturen wanneer ze alleen thuis zijn. Dus een pak minder intens gebruik na die 2.5 jaar wel.
Collega van mij vertelde me nog nooit miserie gehad te hebben met Iphone. Koopt elk jaar den nieuwsten. Jah. :smile:

Zonder verwijt, want ik vroeg me het ook af, maar dat is toch zo'n rare trek van ons om daar curieus naar te zijn. Of het nu een ongeval, een zelfmoord, of een hartaanval is: de man is er niet meer of minder dood door.

Het valt me de laatste tijd ook op op Facebook.

Mijn wall staat vol overlijdensberichten..

eerste reactie: oh nee, wie is er dood? (van familie van mijn vrienden, zo erg)

En dan: tiens, ken kik diene mens niet, noch iemand van de familie vermeld op die doodsbrief (staat er een follow naast zijn profiel) Who the fuck deelt dat om te influencen??

Rolluik achtergaan gaat stuk. Onderdelen besteld en gerepareerd. Direct daarna voorste binnenband fiets kinderen beiden stuk. Gerepareerd. Afzuiging douche gaat stuk, gerepareerd. M'n bril om in de wagen te rijden, oor afgebroken, binnengebracht om te fixen. Smartphone de geest gegeven, vandaag komt nieuwe toe. Een stang om handdoeken op te laten drogen in de badkamer hangt af en moet hersteld worden.

Alles op 2 weken tijd. Ik kan niet snel genoeg alles herstellen of 't gaat iets nieuws kapot. What's happening.
karma jong, als ge 2 rechterhanden hebt zullen ze hierboven gedacht hebben, den Anderson fixed dat wel

Daartegenover staat Pardal, 2 linkerhanden en een aversie voor al die dingen, die van hierboven geeft aan dat ik een Andersonneke nodig heb. Dus als ge binnenkort zonder werkjes zit en ge u aan het vervelen zijt. Ge moogt altijd pm'en

En dan: tiens, ken kik diene mens niet, noch iemand van de familie vermeld op die doodsbrief (staat er een follow naast zijn profiel) Who the fuck deelt dat om te influencen??
Is dat ook niet omdat het algoritme posts toont die veel reacties krijgen en (volgens onbekende parameters) relevant kunnen zijn? Kan me inbeelden dat iemand populair die sterf in de wijde omgeving dan wel een een reden is voor fb om dat te gaan tonen.

Het valt me alleszins op dat ik de laatste tijd geregeld zo posts zie uit random "ge zijt van X" groepen of gewoon van onbekende mensen.

Ik zie tegenwoordig iedereen publiek posten op FB. Van een marginale GenderReveal naar een koppeltje dat juist hun eerste kus viert. Dat is daar den Dag Allemaal van het gewone volk geworden. Alles publiek.

Nieuwe auto die volgens de laatste schatting van garage "waarschijnlijk einde mei" geleverd wordt. Als die schatting klopt, zal ik 2,5 maand zonder auto gezeten hebben.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ondertussen duidelijk mentaal ben aant aftakelen en alle klassieke symptomen vertoon:
- ik toon nodeloos veel interesse in andere mensen hun wagen
- ik scroll door de carbuying, askcarguys en (God verbiedt) de Dacia subreddits bijna dagelijks
- Ik praat met andere mensen mee die een beduidend betere auto hebben en zeg onnozele dingen die ik anders nooit zou zeggen zoals "Ooh ja, een natuurlijk geaspireerde motor met iets minder pk's is doorgaans beter dan een turbomotor"

Eind mei begint er wel leuk uit te zien :unsure:
-> Dragon quest day
-> Nieuwe auto misschien/allicht/mogelijk/ooit
-> Spider-noir
-> vakantiegeld uitbetaald
-> nieuwe James Bond game die me misschien de gloriedagen-nostalgie van Nightfire/agentunderfire/fromrussiawithlove terug geeft.
:love:

Hoera, sinussen weer toe. Constante tuut in mijn oren, sluimerende hoofdpijn en toch wat draaierig (maar dat komt wrs door de migraine, die een gevolg is van de ontstoken sinussen).🙄

Ben de tel kwijt voor de hoeveelste keer al de laatste maanden ...

Dat is Mevrouw Tomski die subtiel met uw algoritme ‘moost’ om te zorgen dat het nooit uit uw gedachten gaat dat de dood om ons allemaal zal komen, meestal onverwacht en bijna nooit uit eigen keuze… ☕☠️

Dat is Mevrouw Tomski die subtiel met uw algoritme ‘moost’ om te zorgen dat het nooit uit uw gedachten gaat dat de dood om ons allemaal zal komen, meestal onverwacht en bijna nooit uit eigen keuze… ☕☠️

You must be fun at parties :oi22:

Billie Eilish fans.

Billie Eilish is zonder twijfel een van de meest indrukwekkende artiestes van de voorbije tien jaar, maar haar fans zijn de meest irritante bende dramalama's die ik ooit in een kudde heb gezien. Een beetje in een kringetje als een soort Manson family hippiecult gaan lopen blaten voor het scherm in een bioscoopzaal. Ga verdomme zitten en maak vriendschapsbandjes.

Hoera, sinussen weer toe. Constante tuut in mijn oren, sluimerende hoofdpijn en toch wat draaierig (maar dat komt wrs door de migraine, die een gevolg is van de ontstoken sinussen).🙄

Ben de tel kwijt voor de hoeveelste keer al de laatste maanden ...
Voel met je mee, chronische sinusitis hier.

Deze week ook enorm afgezien, zeker dan nog eens die wind vol in het gezicht.
Enige dat bij mij helpt, is een mengels met cortizone dat ze maken bij de apotheek.
Bij mijn arts geraken voor dat voorschrift, is al een opgave.

Billie Eilish fans.

Billie Eilish is zonder twijfel een van de meest indrukwekkende artiestes van de voorbije tien jaar,
Ik weet het niet hoor..

Ik "ken" maar 1 liedje van haar. Dat "tududududududududu" (ik vermoed haar 1e waarmee ze bekend is geworden)

Terug
Bovenaan