Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Fair point, maar aan de andere kant ben je in zo'n geval ook gewoon terecht kwaad. Als dat de intentie doet verdwijnen om de chauffeur erop aan te spreken, tjah.
Het dreigen kan die intentie doen verdwijnen. Kwaad zijn wil niet zeggen dat je daarom moet dreigen.

Alléé terug van de dierenarts en deze had de doos gewoon op het schap staan .
Ik gebruik de tabletten van NextGard Spectra …misschien heeft uwe dierenarts die ook staan . (Is meer voor het topic over honden denk ik nu . ;) )
Ik heb ze al besteld en betaald, maar ook omdat het maar per dag steeds werd opgeschoven zag ik er geen graten in. Uiteindelijk na mijn bericht nog drie gevonden...

Hopelijk, want het is toch vandaag wat grillig weer.

De grillguru was natuurlijk beter geweest maar je kan niet alles hebben in het leven 🥲 Wat normaal een bestelling was van"bestel vandaag en morgen leveren wij" is uiteindelijk een bestelling van 2 weken geworden. Het is nu EINDELIJK in orde.

Ik had jaren geleden moeten beginnen met een home gym, ik mis de basic fit dagen echt niet

Laatst bewerkt:
18 mei ga ik progressief terug starten met werken. Ik kijk online naar mijn verlof, nergens mijn verlof van 2024 te bespeuren. Heb geen enkele dag kunnen nemen door die hernia (en operaties) vorig jaar. Ticketje gemaakt op de app en de uitleg is een foutje in het systeem. Ze gaan het rechtzetten. Dat wel 3 weken geleden!

Vandaag is het nog steeds niet in orde. Wat is er wel in orde? Vermits ik 50% start nemen ze 50% verlof af dat ik dit jaar kan opnemen. Zo'n zaken gaan wel onmiddelijk.

Ben al de ganse voormiddag aan bellen met vakbond en mailen. Zal nog maar is een ticketje aanmaken zeker! Ben ferm ambetant aan het worden :angry:

Billie Eilish fans.

Billie Eilish is zonder twijfel een van de meest indrukwekkende artiestes van de voorbije tien jaar, maar haar fans zijn de meest irritante bende dramalama's die ik ooit in een kudde heb gezien. Een beetje in een kringetje als een soort Manson family hippiecult gaan lopen blaten voor het scherm in een bioscoopzaal. Ga verdomme zitten en maak vriendschapsbandjes.
Indrukwekkend? Ik vind dat echt slaapwekkende muziek. En die Bad Guy is echt een KUTPLAAT.

Mja is van alle tijden. En ik zou dat ook nog durven :p.
Zoveel verschil is er ook niet met naar het schoolfeest komen, niets verbruiken en terug naar huis gaan en daar verbruiken hetgeen je anders in de tuperwaredoos zou voorzien hebben of op een andere publieke locatie.

Frigobox met sandwichen of boterhammen en drank heb ik in het verleden meermaals meegemaakt.
VHL met elektrische wagens zal die drempel ook nog wel verlagen...
Naar een evenement neemt ge niet zelf eten en drinken mee. Dat is echt schandalig. Ge zijt daar om dat evenement te steunen. Nee, tegen dat soort mensen kan ik echt niet.

Naar een evenement neemt ge niet zelf eten en drinken mee. Dat is echt schandalig. Ge zijt daar om dat evenement te steunen. Nee, tegen dat soort mensen kan ik echt niet.
in het geval van een schoolfeest zijt ge daar om uw kind te zien optreden. Niet komen opdagen, gaat ook commentaar geven. Als ge het geld niet hebt om een hele namiddag het gezin van drank en eten te voorzien, ga je ze dan niets geven of neem je zelf goedkoper eten mee?

Stel dat je dan nog zou kiezen dat je 1 drankje zou geven aan de kinderen, wat dan? De rest van de namiddag op water en geen eten, terwijl de kinderen rondom hun constant eten en drinken voorzien?

Dus schandelig nee, zou het anders kunnen zeker!

Laatst bewerkt:
ben ik ook wel mee eens. de enige reden dat ge daar zijt, is dat optreden van 10 minuten van uwe kleine.
gaat ge daar ook nog eens verplicht de centen uit uw zakken geklopt zien worden, "voor het goede doel"?

ik vind dat op zich zelfs een rare houding, op zoiets een voedselstand doen voor het goede doel, en dan de mensen die naar hun kleine komen kijken een schuldgevoel aanpraten omdat ze niks kopen - en ze zelfs publiek shamen op het internet.

doe dan uw goed doel ergens anders.

in het geval van een schoolfeest zijt ge daar om uw kind te zien optreden. Niet komen opdagen, gaat ook commentaar geven. Las ge het geld niet hebt om een hele namiddag het gezin van drank en eten te voorzien, ga je ze dan niets geven of neem je zelf goedkoper eten mee?

Stel dat je dan nog zou kiezen dat je 1 drankje zou geven aan de kinderen, wat dan? De rest van de namiddag op water en geen eten, terwijl de kinderen rondom hun constant eten en drinken voorzien?

Dus schandelig nee, zou het anders kunnen zeker!
Hier is dat schoolfeest van 14u30 tot 18u, en dat is dan nog als je alles wil meemaken en niet gewoon naar huis gaat nadat je kind heeft opgetreden. Ik vind het nogal overdreven om te doen alsof er eten en drank moet voorzien worden als je geen geld hebt. En ja, ik vind evengoed dat een ijsje en een drankje er wel zullen afkunnen voor zowat iedereen.
ben ik ook wel mee eens. de enige reden dat ge daar zijt, is dat optreden van 10 minuten van uwe kleine.
gaat ge daar ook nog eens verplicht de centen uit uw zakken geklopt zien worden, "voor het goede doel"?
Alsof je die 10 minuten niet kan overbruggen zonder drank en eten en dan moet je frigobox meenemen. Je kan ook gewoon...niets consumeren als je echt geen geld hebt, of meer waarschijnlijk daarvoor te gierig bent.

Dat soort events dienen ook gewoon om de school te steunen uiteindelijk. Ik zou liever gewoon hebben dat ze mij aan het begin van het jaar een factuur sturen, maar kennelijk is dit nu eenmaal de manier waarop er gewerkt wordt.

ik vind dat op zich zelfs een rare houding, op zoiets een voedselstand doen voor het goede doel, en dan de mensen die naar hun kleine komen kijken een schuldgevoel aanpraten omdat ze niks kopen - en ze zelfs publiek shamen op het internet.

doe dan uw goed doel ergens anders.
Ik vind het storender zoals het bij ons gebeurt op de school van onze dochter:

Schoolfeest waarbij gevraagd wordt om zelf iets mee te brengen van dessert om een dessertenbuffet te voorzien. Nadien dan bonnetjes moeten kopen om 3 stukjes (van uw eigen) dessert te mogen eten + drankkaarten. De school wordt ermee gesteund, maar voor wat concreet daar heb ik het raden naar.
Ik heb er op zich geen problemen mee om te steunen, maar het mag wel wat transparanter waarvoor het dient, bv. de opbrengst gaat naar de aankoop van x of y of iets dergelijk.

Terug
Bovenaan