Je ergernissen van vandaag - Deel 2

lol, waarom zou ik naar een wildvreemde vrouw gaan toestappen om haar een schouderklopje te geven. Dat zou pas raar overkomen. Nu gaat ge sebiet mij nog de schuldige maken in dit verhaal. Das toch ook de wereld op zijn kop.

Anyway, er is een verschil tussen niet 100% in de hand hebben en ze niet in de hand hebben. Zoals ik zei raceten ze vanaf het begin door de winkel waarbij ze zelfs tegen karren van andere mensen reden en de vrouw deed er niets aan. Dat is 0% in de hand hebben en haar uiteindelijke reactie was ook niets waard.
Er liepen nog mensen met kinderen rond en die kindjes bleven mooi braaf bij de ouders. En ik ga echt niet zagen als er al eens ne kleine wegloopt of begint te wenen omdat hem geen snoepke krijgt. Dat begrijp ik ook wel dat het niet altijd gemakkelijk is om ze constant bij u te hebben. Maar als uw kinderen als ongeleide projectielen door de winkel razen en ge uw staart intrekt qua straf als er eentje begint te bleiten: ja, dat is 100% de ouder die faalt en niet de omstaanders hun schuld. Vreemde kronkel daar zulle.
Even vreemde kronkel om te spreken van een falende ouder omdat peuters niet luisteren in de winkel. En vooral een zeer straffe uitspraak.

Of waren het geen peuters? Want een peuter heeft meer moeite om een kar onder controle te houden dan een oudere kleuter.

En waar haalt ge dat ik de omstanders de schuld geeft? Ik geef niemand de schuld, het kan ook gewoon aan de situatie liggen.

Ge kunt als omstander wel iets doen om de situatie te verlichten ipv enkel te veroordelen.

De achterburen hun tuinverlichting (lees hele slinger met 30 of meer lampen) blijft de ganse avond en een deel van de nacht branden, al weken aan een stuk. Van lichtvervuiling gesproken. Ik kan niet eens meer eens rustig in het donker kijken 's avonds. Hun rolluiken zijn wel dicht boven en beneden. Man man man.

Hebben ze op Play nu echt een programma waar Nik Bril kan komen het slachtoffer uithangen hoe zwaar het toch allemaal voor hem was nadat hij met zijn zatte botten een werknemer zijn benen heeft kapot gereden?

Schaamteloos.

Hebben ze op Play nu echt een programma waar Nik Bril kan komen het slachtoffer uithangen hoe zwaar het toch allemaal voor hem was nadat hij met zijn zatte botten een werknemer zijn benen heeft kapot gereden?

Schaamteloos.
Rauw. Net zoals de persoon zijn benen. Prachtige naamkeuze. :unsure:

Schaamteloos.

Dacht exact hetzelfde... wss een programma over 'hoeveel hij wel niet geleden heeft' sinds het ongeval. (ik voor alle duidelijkheid nog niets gezien van het programma)

De achterburen hun tuinverlichting (lees hele slinger met 30 of meer lampen) blijft de ganse avond en een deel van de nacht branden, al weken aan een stuk. Van lichtvervuiling gesproken. Ik kan niet eens meer eens rustig in het donker kijken 's avonds. Hun rolluiken zijn wel dicht boven en beneden. Man man man.
Perfecte oefen targets voor een sniper.

De politiebeelden die VK doen daveren: agenten boeien stervende Henry Nowak (18) en laten moordenaar ongemoeid​

Gaan we nu ook wereldwijd beelden krijgen van "White lives matter"?

In the UK, the majority of crimes committed by white individuals are against other white individuals

Je post zal veel meer likes halen in extreem rechtse facebook groups, misschien daar eens proberen?

De politiebeelden die VK doen daveren: agenten boeien stervende Henry Nowak (18) en laten moordenaar ongemoeid​

Die beelden....en dan staat die familie daar nog te roepen dat het een racistische aanval was 🤮

De zaak heeft inmiddels de rechtszaal overstegen en is uitgegroeid tot een verhit nationaal en zelfs internationaal debat. Politici spreken schande van wat inmiddels wordt omschreven als een “schokkend voorbeeld van two-tier policing(met twee maten en twee gewichten meten, red.)
Ik geloof niet dat hier niets aan gedaan zal worden zoals je lijkt te insinueren. Of is het enkel iets doen als we wat rellen gaan veroorzaken en betogen?

Regen
Auto start niet meer als ik de kinderen had afgezet op school, stond gelukkig stil op de berm.
Naar garage in de buurt gegaan voor nieuwe batterij omdat ik snel verder wou.
Afgezet worden voor 170 euro.

Maar de auto rijdt terug.

Grote bedrijven die reviews toelaten op hun website op de productpagina. Ik kijk naar bv. Zalando, Ikea...
Maar dan het product gewoon in de vergeetput dumpen onder het mom van een nieuw gamma, en doen verdwijnen van hun website, natuurlijk incl. de reviews.

Wel, gisteren kreeg ik na 1 jaar geleden een 1-ster review te hebben gegeven over een Ikea VIMLE sofa, een antwoord van Ikea:

Hej kinxton,
IKEA heeft je beoordeling ontvangen over VIMLE en heeft geantwoord:

Hej!

Bedankt dat je voor IKEA hebt gekozen en je ervaring met ons hebt gedeeld.

Bij IKEA staan de kwaliteit van onze producten en onze klantenservice voorop.

Al onze producten worden zorgvuldig getest voordat ze op de markt worden gebracht.

Mocht er echter iets niet naar verwachting verlopen, dan heb je voor een aantal producten een verlengde garantieperiode.

Via deze link vind je alle details over ons garantiebeleid: Alle garanties op onze producten - IKEA

Vriendelijke groeten,
Thijmen IKEA team

Bedankt voor je beoordeling, hopelijk tot snel!

Vriendelijke groeten,
IKEA

Review? Nergens meer te bespeuren, maar wel een e-mail krijgen erover...

M'n review ging over de stoffen bekleding die na amper 1 jaar gebruik vergeelde. Natuurlijk is er op die stof maar x maanden garantie, en geen verlengde garantie. Dat ze getest worden in alle mogelijke woonsituaties, zoals in mijn geval, een sofa die naast het raam staat in de zon, kan ik amper geloven... Die sofa heb ik inmiddels doorverkocht, wat een brol was die bekleding zeg.

Ze hadden beter 1 jaar geleden gereageerd dan 1 jaar later, en me een equivalente bekleding gratis opgestuurd.

Zalando is ook zo'n bedrijf, bepaalde merken/producten promoten, best wel goedkoop, maar soms echt wel brol die niet lang meegaat. Een schoenpaar die na amper 1 week gaten in de stof krijgt...?!
Gelukkig voor 80% terugbetaald, en toch een slechte review nagelaten... Intussen is dat product na een jaar ook verdwenen, maar kochten het naar alle waarschijnlijkheid nog duizenden mensen.

Hier toevallig vandaag gepasseerd op een plaats waar er eergisteren iemand is vermoord op straat door een mesaanval.
21 jaar, net vertrokken vanuit je part-time job terwijl je studeert en een straat verder steken ze je neer...

Triestig hoor.

Al het crapuul dragen hier messen tegenwoordig. Wat een probleem is dat toch. :/
Dit weekend dan ook iemand die aan het wegvluchten was van een mesaanval en dan maar in de rivier is gesprongen en verdronken.
In het weekend ook nog een filmpje dat de ronde deed van 3 scrotes die een man proberen aan te vallen met hun messen. Afin, de man die ze proberen aan te vallen was ook een crimineel maar dat ze het gewoon in klaarlichte dag op straat doen is verontrustend.

Vandaag in de krant dan ook dat de verdachte van de moord op borg vrij was voor een eerdere mesaanval. :wallbash:

Zal hier ook maar al zeggen dat dit voornamelijk een autochtonen probleem is.
Voordat er hier weer een allochtenen discussie begint. :unsure:

Hier toevallig vandaag gepasseerd op een plaats waar er eergisteren iemand is vermoord op straat door een mesaanval.
21 jaar, net vertrokken vanuit je part-time job terwijl je studeert en een straat verder steken ze je neer...

Triestig hoor.

Al het crapuul dragen hier messen tegenwoordig. Wat een probleem is dat toch. :/
Dit weekend dan ook iemand die aan het wegvluchten was van een mesaanval en dan maar in de rivier is gesprongen en verdronken.
In het weekend ook nog een filmpje dat de ronde deed van 3 scrotes die een man proberen aan te vallen met hun messen. Afin, de man die ze proberen aan te vallen was ook een crimineel maar dat ze het gewoon in klaarlichte dag op straat doen is verontrustend.

Vandaag in de krant dan ook dat de verdachte van de moord op borg vrij was voor een eerdere mesaanval. :wallbash:

Zal hier ook maar al zeggen dat dit voornamelijk een autochtonen probleem is.
Voordat er hier weer een allochtenen discussie begint. :unsure:
Is "hier" dan Ierland? Woon je in Dublin? Of stab city Limerick?

Is "hier" dan Ierland? Woon je in Dublin? Of stab city Limerick?
Dublin.
Woon gelukkig wel buiten Dublin stad in een mooie buurt maar als ik dan naar Dublin zelf ga dan zie je toch altijd wel wat...
In al die jaren hier blijft het gewoon verrassend hoe slecht justitie en politie hier is. Moest dat hier werken zoals in Belgie zou het allemaal wat beter worden.

Ik denk dat velen hier, door enkel Belgisch of zelfs Vlaams nieuws te volgen, denken dat we in een soort hell-hole leven...maar zou het zo vreemd zijn dat het in Ierland erger is?
Je gaat toch niet zeggen dat hier geen messentrekkers onder voorwaarden rondlopen zeker? Dan ga ik je vlug van de illusie ontdoen, uit ervaring weet ik dat er veel erger rondloopt onder voorwaarden hier in België + hetgeen die in het nieuws komt is misschien 2% van alles die daadwerkelijk gebeurd, maar dat zal overal zo zijn.

Terug
Bovenaan