pardal
Well-known member
Even vreemde kronkel om te spreken van een falende ouder omdat peuters niet luisteren in de winkel. En vooral een zeer straffe uitspraak.lol, waarom zou ik naar een wildvreemde vrouw gaan toestappen om haar een schouderklopje te geven. Dat zou pas raar overkomen. Nu gaat ge sebiet mij nog de schuldige maken in dit verhaal. Das toch ook de wereld op zijn kop.
Anyway, er is een verschil tussen niet 100% in de hand hebben en ze niet in de hand hebben. Zoals ik zei raceten ze vanaf het begin door de winkel waarbij ze zelfs tegen karren van andere mensen reden en de vrouw deed er niets aan. Dat is 0% in de hand hebben en haar uiteindelijke reactie was ook niets waard.
Er liepen nog mensen met kinderen rond en die kindjes bleven mooi braaf bij de ouders. En ik ga echt niet zagen als er al eens ne kleine wegloopt of begint te wenen omdat hem geen snoepke krijgt. Dat begrijp ik ook wel dat het niet altijd gemakkelijk is om ze constant bij u te hebben. Maar als uw kinderen als ongeleide projectielen door de winkel razen en ge uw staart intrekt qua straf als er eentje begint te bleiten: ja, dat is 100% de ouder die faalt en niet de omstaanders hun schuld. Vreemde kronkel daar zulle.
Of waren het geen peuters? Want een peuter heeft meer moeite om een kar onder controle te houden dan een oudere kleuter.
En waar haalt ge dat ik de omstanders de schuld geeft? Ik geef niemand de schuld, het kan ook gewoon aan de situatie liggen.
Ge kunt als omstander wel iets doen om de situatie te verlichten ipv enkel te veroordelen.